◄ سهم تنکابن از اعتبارات استانی راهداری ۴۲ درصد افزایش یافت
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای تنکابن از افزایش ۴۲ درصدی سهم این شهرستان از اعتبارات استانی خبر داد و گفت: ۲۵۵ هزار مسافر سال قبل از طریق ناوگان جابه جا شدند.

عادل منصورکیا صبح دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنکابن که در مجتمع رشد شماره دو برگزار شد، با ارائه گزارشی از وضعیت حمل ونقل و راهداری در سال گذشته، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۳ بیش از ۲۵۵ هزار مسافر در قالب ناوگان حمل ونقل عمومی جابجا شدند که ۴۴ درصد از این جابجایی ها با اتوبوس صورت گرفته و بیانگر خدمات مطلوب ناوگان حمل ونقل عمومی است.
به گزارش تین نیوز به نقل از اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای تنکابن، منصورکیا با اشاره اینکه در سال گذشته ۱۶۵ هزار تن کالا تو سطح ناوگان باری جابجا شد، افزود: تناژ حمل کالا در شهرستان ۱۴۵ هزار تن بوده که نشان دهنده سهم بخش صنعت و تولیدات کشاورزی در اقتصاد منطقه است.
رئیس اداره راهداری تنکابن با تقدیر از تلاش های دستگاه قضائی و شورای تأمین در برخورد با متخلفان، ادامه داد: از مجموع ۶۳۳ میلیون تردد ثبت شده در مازندران طی سال ۱۴۰۳، سهم تنکابن ۱۷ میلیون تردد بوده که سهم بالای شهرستان در این آمار، بر فرسودگی زیرساخت های جاده ای افزوده است.
به گفته وی، میانگین تردد ساعتی وسایل نقلیه در کشور ۴۰۰ مورد است، در حالی که در تنکابن این عدد به ۱۰۲۴ وسیله نقلیه می رسد که این میزان ۱.۵ برابر کشور است.
وی افزود: در حوزه ایمنی و سوانح رانندگی، در سال ۱۴۰۳، ۴۲۵ نفر در مازندران جان باختند که ۱۱ نفر آن مربوط به شهرستان تنکابن بوده است. با این حال، به همت دستگاه های مسئول و تعامل بین بخشی، آمار تلفات رانندگی در تنکابن نسبت به سال ۱۴۰۱، کاهش ۱۶ درصدی داشته است.
رئیس اداره راهداری تنکابن در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به رشد اعتبارات شهرستان گفت: میزان اعتبارات استانی شهرستان در سال ۱۴۰۳ با رشد ۴۲ درصدی مواجهه بوده است.
وی با بیان اینکه ۷۷.۵ میلیارد تومان از پروژه های اجراشده در سال جاری با مشارکت دستگاه ها انجام شد، گفت: سهم دهیاری ها و بخشداری ها از این مشارکت ۷۱ درصد بوده که جای تقدیر دارد.
منصورکیا ضمن قدردانی از همراهی همه دستگاه ها و مردم، اظهار امیدواری کرد با ادامه روند جذب مشارکت ها، بتوان نیازهای زیرساختی شهرستان را پاسخ داد.
تنها کسی که دیدیم کار انجام میده و محسوس کاراش نمایان هست شهرداری تنکابن میباشد، دهیاری ها فقط بخور بخوره
حتما دولت پا پیش گذاشت،وگرنه از زمانی که خاطر مون میاد،ساری تنکابن را در قرنیه قرار داده بود
دروعه ده هزار خط کشی شده روستا ه ما که با شهر ۲ کیلو متر است اثری از خط کشی نیست
چقدر دروغ
از زحمات شهردار تنکابن کمال تشکر را دارم مگر دهیار ها چقدر حقوق میگیرند که بلا فاصله بعد از اتمام دوره کاریشون همه صاحب مال و منال میشن ممنون منتظر پاسخم
از فرماندار بپرسید دهیار بااین حقوق چندر غاز چطوری بعد چهار سال صاحب زندگی میشه
سلام پیشنهاد میکنم حتما مسولان تنکابن برای افزایش سرعت پیشرفته شدن تنکابن اقدامات لازم انجام شود جاده قدیمی تنکابن وقزوین باید آزادراه شود انشالله دوم از تنکابن به رامسر وبه ساری ودور شهر باید آزادراه شود انشالله هتل ۵و۴و۳ستاره وبازار صنایع دستی مراکز خرید بيمارستان هاي بزرگ بینالمللی ومخصوصا برای تورهای گردشگری تخصصی خارجی توریستی درمانی خارجی ساخته شود انشالله دوطرف آزاد راه های بزرگ را توسط بخش خصوصی خصوصا تجار وبازرگانان ایرانی خارجی کشور سرمایه گذاری همزمان احداث جاده واگذاری بخش خصوصی همزمان احداث شود انشالله
سلام پیشنهاد میکنم حتما باید یک سازمان توسعه تجارت جهانی بخصوص تجارت الکترونیکی طراحی بشود بامشارکت بخش خصوصی خصوصا تجار وبازرگانان ایرانی خارج کشور همسایه هاعرب ثروتمند قطر عمان امارات بحرین عراق عربستان گردشگران طبیعت دوست ودریادوست ودرمانی وصنایع دستی مراکز خرید هتلها ۵و۴و۳ستاره رستورانها شیک آپارتمانهای مسکونی ویلاهای لاکچری اقامتگاهببن راهی ببن راهی بینالمللی وتورهای خارجی بانک مرکزی ایران با صندوق توسعه ملی فاینانس ریفایناس بدهند
سلام پیشنهاد میکنم حتما سواحل دریای خزر تنکابن را آزاد کنید لطفا لطف کنید ابتدا برای اینکه مردم ایران وخارج ایران براحتی میشه از دریا خزر جهت جذب توریست خارجي اعراب ثروتمند قطر عمان امارات بحرین عراق عربستان گردشگران طبیعت دوست ودریادوست ودرمانی جذب سرمایه مشارکت بخش خصوصی همزمان احداث جاده وهتلهاجدید ومراکزخرید کالاهای مصرفی وارداتی وصادراتی برند معروف بشوند جذب توریست خارجي اعراب ثروتمند ودولتی بنیادهای ثروتمند مانند بنیادبرکت وغیره پایگذار صنایع دستی مراکز خرید ومراکز درمانی بيمارستان هاي بزرگ خصوصی ودولتی در کنار سواحل وکوهستانها وروستاهای خوش آب وهوا بسازند انشالله
سلام پیشنهاد میکنم حتما اقتصادی دریای محور بندری بارانداز اسکله بندری وطراحی سازه های آبی فولادی بتنی فلزی میشه ساخته بشود بامشارکت بخش خصوصی خصوصا تجار وبازرگانان ایرانی کشتی کروز وقایق های بزرگ متوسط وکوچک توریستی گردشگری دریا یی بین المللی ومخصوصا بین المللی ساخته بشود امیدوارم