|
کد خبر:
177131
|
اخبار مرتبط
ارسال نظر
اخبار مهم
- شرفبافی رفتنی شد/ مدیر عامل جدید هما کیست؟
- عدم آشنایی طراحان بازارگاههای حمل کالا با کف جاده
- درخواست رسیدگی به یک مشکل کامیونهای چادردار
- 6 اشکال محاسبه کرایه حمل بر مبنای تن-کیلومتر
- خرید شاپرکهای ATR؛ از خدمت تا خیانت
- ردپای گازوئیل ارزان در معادله رقابت جاده و ریل
- پاسخی به حواشی تن-کیلومتر
- دو پرده از تابآوری یک روابط عمومی
- مشکلات بخش مسافری ریلی فقط با حمایت دولت قابل حل است
- نقدی بر تن-کیلومتر
- ساخت راهآهن چابهار ـ سرخس چقدر اولویت دارد؟
- افزایش حمل بار دربندرعباس با پلاک کامیونهای سایر استانها
- سفره شاهانه یک مدیر دولتی پس از حضور در نمایش بازدید از مناطق زلزلهزده
- درخواست از انجمنهای صنفی رانندگان برای تشکیل تعاونی حملونقل
- عامل اصلی نابودی شغل و صنف رانندگان و کامیونداران چیست؟
- جدیدترین برنامههای وزیر برای حل مشکل کامیونداران
- 3 مشکل بزرگ پایانه بار بندرعباس از دیدگاه فعالان جادهای
- چرا از فرصت 2 ساله برای خرید هواپیمای دستدوم استفاده نکردیم؟
- پیشنهاد یک کامیوندار برای ارتقای شغل رانندگی
- روی ترانزیت نمیتوان و نباید حساب باز کرد
- جمعآوری سالنهای اعلام بار؛ اولویتی که اولویت نیست
- اظهارات متناقض بر سر ساخت هواپیمای 72 نفره
- مقاومت شرکتهای حملونقلی در مقابل پرداخت کرایه توافقی
- وقتی داروغه صنف رانندگان، فاقد کارت هوشمند فعال است!
- افزایش میزان حق بیمه، مشکل جدید رانندگان جدیدالورود
- هزار میلیارد تومان، هزینه دولت برای دانشجویانی که خارج تحصیل میکنند
- سوال کامیونداران از تشکلهای صنفی: چرا قانون تنکیلومتر اجرا نمیشود؟
- خرید هواپیماهای دست دوم به صلاح نیست
- نوسازی ناوگان باری جادهای؛ طرحی که جواب نداد
- نتیجه محاسبات غلط: اختصاص دوحلقه لاستیک برای 4سال به ناوگان ترانزیتی
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.