| کد خبر: 261252 |

راه اندازی سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به مشکلات زائران

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۴۱ از مسافران و زائران خواست مشکلات خود در مسیر را از طریق این سامانه اعلام کنند.

تین نیوز

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۴۱ از مسافران و زائران خواست مشکلات خود در مسیر را از طریق این سامانه اعلام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهریار افندی زاده گفت: ۸ رام قطار به سمت خرمشهر و ۲  رام قطار به سمت کرمانشاه در حوزه حمل ونقل ریلی صورت گرفته است.  

 به گفته معاون حمل  ونقل وزیر راه وشهرسازی  از ابتدای امروز  ۳۶ هزار نفر زائر با خودرو های شخصی خود جابه جا شده و پیش بینی می شود که تعداد زائران به ۶۴ هزار نفر برسد.

 او می گوید: روند ورود خودرو ها به تمرچین و باشماق خوب بوده و امیدوار هستیم در روز های باقی مانده هم زائران برای بازگشت مرز تمرچین و باشماق را انتخاب کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:  روز گذشته ۷۵ هزار سرویس از طریق تاکسی های اینترنتی صورت گرفته است و تلاش شده است در روز های آینده به ویژه برای ایام برگشت زائران  استفاده از ظرفیت این بخش  بیشتر خواهد شد.

 او در انتها گفت: در حوزه حمل ونقل،  قیمت ها در ناوگان حمل ونقل از جمله تاکسی های اینترنتی  و تاکسی های عمومی مصوب است و  در صورتی مشکلی در این حوزه وجود داشته باشد با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و  به صورت کامل در این حوزه از سوی سازمان راهداری نظارت وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.