| کد خبر: 264198 |

مطالعات ژئوتکنیک و کنترل کیفی نهضت ملی مسکن در ۲۸ استان انجام شد

بیشترین مطالعاتی در حال انجام توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بخش مسکن در استان‌های تهران، مرکزی، اصفهان و فارس است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از انجام مطالعات ژئوتکنیک و کنترل کیفی نهضت ملی مسکن در ۲۸ استان کشور خبر داد و گفت: بیشترین مطالعاتی در حال انجام توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بخش مسکن در استان‌های تهران، مرکزی، اصفهان و فارس است.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، «مجید کیانپور» بخشی از اقدامات آن شرکت را در انجام مطالعات ژئوتکنیک برای مشارکت در اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن تشریح کرد و افزود: از آغاز دولت سیزدهم با تاکید وزیر راه و شهرسازی وقت، همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای اجرا و تکمیل پروژه نهضت ملی مسکن آغاز شد و هم اکنون نیز تداوم دارد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه از روزهای آغاز به کار نهضت ملی مسکن، مطالعات ژئوتکنیک و کنترل کیفی در بیشتر استان‌هایی که در این زمینه ثبت تقاضا کردند انجام شد، خاطرنشان‌کرد: تاکنون در بیش از ۲۸ استان مطالعات ژئوتکنیک و کنترل کیفی پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شده و در حال انجام است.

وی از همکاری آن شرکت با اداره‌های کل راه و شهرسازی، شرکت عمران شهرهای جدید، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همه مسوولان نهضت ملی مسکن برای ارتقای کیفیت به اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

کیانپور بیان‌داشت: بیشترین مطالعاتی که در بخش مسکن توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حال انجام است در استان‌های تهران، مرکزی، اصفهان و فارس ثبت شده است و بیشترین همراهی و همکاری را با اداره‌های کل راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید داشتیم.

همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بخش خصوصی تقویت می‌شود

وی با بیان اینکه نزدیک به ۷۶ درصد خدماتی که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ارائه‌ می‌دهد مربوط به مجموعه وزرات راه و شهرسازی است، گفت: هم اینک خدمات مناسبی در پروژه‌های مختلف عمرانی و مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی در حال ارایه است و در تلاش هستیم تا همکاری خود را با بخش خصوصی تقویت کنیم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: هم‌اکنون در استان تهران، شرکت آزمایشگاه در بیشتر پروژه‌های مربوط به شهرهای جدید حضور مستقیم دارد و همکاری خوبی را با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران داریم.

وی ادامه‌داد: در یک ماه و نیم گذشته با نزدیک به ۶۰ پیمانکار و کارفرمای استان تهران که در شهرهای رباط کریم و نسیم‌شهر مشغول به فعالیت هستند، پنج‌هزار و ۱۰۰ متر حفاری برای موضوع ژئوتکنیک داشتیم که در قالب ۲۰۵ گمانه مطالعات ژئوتکنیکی آن در حال انجام است.

کیانپور، همکاری با بانک مسکن در پروژه یک‌هزار واحدی قرچک ورامین را یکی دیگر از اقدامات آن شرکت عنوان کرد و گفت: مطالعات ژئوتکنیک این طرح در کمترین زمان ممکن انجام و تحویل کارفرما شد.

وی توضیح‌داد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با شهر جدید پردیس، پرند، هشتگرد و اندیشه، تفاهم‌نامه‌هایی در قالب کنترل کیفیت منعقد کرده و کارهای با خوبی در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.