| کد خبر: 240694 |

مراسم اختتامیه «جشنواره ملی ساختمان برتر» برگزار شد

مراسم اختتامیه «جشنواره ملی ساختمان برتر» با حضور رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، دبیر علمی جشنواره ملی ساختمان برتر و جمعی از مسئولان و مدیران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کشور و همچنین متخصصین حوزه ساخت‌وساز کشور برگزار شد.

تین نیوز

 همزمان با سالگرد تأسیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مراسم اختتامیه «جشنواره ملی ساختمان برتر» با حضور رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هـیئت همراه، دبیر علمی جشنواره ملی ساختمان برتر و جمعی از مسئولان و مدیران بنیاد مستضعفان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کشور و همچنین متخصصین حوزه ساخت‌وساز کشور برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، در این مراسم که صبح امروز در سالن جلسات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد، زینلیان دبیر علمی جشنواره ملی ساختمان برتر گزارش مختصری از شکل‌گیری  جشنواره، طرح‌های رسیده به دبیرخانه، نحوه داوری و گزینش طرح‌های برتر ارائه کرد.

وی همچنین حمایت تمامی مسئولان حاضر در این رویداد علمی را در جهت ارتقای حوزه ساخت‌و‌ساز کشور بیش‌از‌پیش خواستار شد.

در بخش دیگری از اختتامیه «جشنواره ملی ساختمان برتر»، صاحبین طرح‌های برگزیده جشنواره، به ارائه تخصصی از طرح خود برای حاضران در مراسم پرداختند.

علیرضا قاری‌قرآن رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز با تبریک ایام فرخنده ماه رجب به‌ویژه میلاد مسعود پیامبر اعظم (ص)، تقارن آن با سالگرد تأسیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را مبارک دانسته و به مدیران و مسئولین حاضر بنیاد در مراسم اختتامیه تهنیت گفت.  

وی دستاوردهای این‌گونه رویدادهای علمی را ظرفیت خوبی برای تبلور نهضت ملی مسکن و عملیاتی شدن قانون جهش تولید عنوان کرد.

قاری‌قرآن هدفمند کردن رویدادهای علمی را در قالب استفاده بهینه از خروجی و دستاوردهای آنها در راستای تسهیل تولید و ارتقای صنعت کشور یک حکم دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری تمامی نقش‌آفرینان این مهم، گفتمان‌سازی این رویکرد کاربردی در فعالیت‌های مختلف و متنوع علمی- پژوهشی در کشور جاری و‌ ساری شود.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، سه عامل سرعت، کیفیت و هزینه را محورهای اصلی در گزینش و انتخاب فناوری‌های نوین ساختمانی در عرصه صنعتی‌سازی و تبلور حوزه ساخت‌وساز کشور برشمرد و افزود:  مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی آمادگی کامل دارد تا خدمات علمی و پژوهشی به کارآفرینان و صاحبان فناوری‌های نوین ساختمانی کشور در گسترش بستر صنعتی‌سازی در راستای قانون جهش تولید مسکن و انجام مأموریت‌های از پیش‌تعیین‌شده و تحقق اهداف وزارت راه و شهرسازی را ارایه بدهد.

خاطرنشان می‌شود در پایان مراسم اختتامیه «جشنواره ملی ساختمان برتر» از طرح‌های برگزیده جشنواره ملی ساختمان برتر با اهدای تندیس و هدایا، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.