| کد خبر: 227177 |

۵۰ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در کشور ساخته می‌شود

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: ۵۰ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان و نیازمندان تحت پوشش این نهاد تا سال ۱۴۰۰ ساخته و تحویل داده خواهد شد.

تین نیوز

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: ۵۰ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان و نیازمندان تحت پوشش این نهاد تا سال ۱۴۰۰ ساخته و تحویل داده خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید مرتضی بختیاری رور چهارشنبه در حاشیه واگذاری ۱۲۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان قزوین، در جمع خبرنگاران افزود: امروز شاهد افتتاح ۱۲۰ واحد مسکونی نیازمندان در استان قزوین هستیم که قرار بود ۳۷۰ واحد مسکونی تحویل داده شود و امیدواریم تا خرداد ۱۴۰۰ کلیه واحدهای مسکونی آماده شده و واگذار شوند.

وی با بیان اینکه اولویت احداث مسکن مددجویان برای ایتام و زنان سرپرست خانواده است، اظهار داشت: نهضت احداث مسکن برای خانه‌دار شدن مددجویان کمیته امداد ادامه دارد.

بختیاری با بیان اینکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته در حوزه ایتام تلاش می کنیم مشکل مسکن این قشر را حل نماییم،افزود: در استان قزوین سرانه پرداخت به هر یتیم ۷۰۰ هزار تومان بوده که این میزان در استانهای دیگر ۱۰۰ هزار تومان است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: مددجویان فاقد مسکن باید شناسایی شوند تا با برنامه ریزی مناسب برای همه افراد نیازمند واحدهای مسکونی تاسیس کنیم.

وی گفت: تفاهم نامه ای با بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن منعقد شده است که طی آن ۱۰ هزار واحد در مناطق محروم و روستایی تاسیس شود.

 بختیاری تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی نیز در بودجه دولت پنج هزار میلیارد تومان برای ۵۰ هزار واحد مسکونی نیازمندان در نظر گرفته شده است که بخشی از آن به کمیته امداد و سازمان بهزیستی اختصاص پیدا می‌کند و امیدواریم ظرف سه سال آینده مددجوی فاقد مسکن در کشور نداشته باشیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد: قرار بود در قزوین ۴۲۵ واحد مسکونی به مددجویان اختصاص یابد که ۴۸ واحد به تاکستان تعلق گرفت و مشکلات راه و شهرسازی آن حل شد.

وی با اشاره به شورای عالی زکات استان قزوین، افزود:این استان به لحاظ جمع آوری زکات از استان‌های بسیار موفق بوده و همچنین در خصوص ایجاد اشتغال رتبه یک کشور را کسب کرده است به طوری که ایجاد چهار هزار و ۸۰۰ شغل را برای قزوین در نظر گرفته بودیم که این استان توانست ۶ هزار و ۶۰۰ شغل ایجاد کند و تا پایان سال در استان قزوین هفت هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.