| کد خبر: 222677 |

◄ گروههای جهادی امام رضا مطالبه گران محرومین در سطح کشور

شهرکرد| قرارگاه جهادی امام رضا با هدف محرومیت زدایی در سراسر کشور فعالیت های قابل توجهی را انجام داده است.

تین نیوز

شهرکرد| قرارگاه جهادی امام رضا با هدف محرومیت زدایی در سراسر کشور فعالیت های قابل توجهی را انجام داده است.

مجید حیدری دبیر قرارگاه جهادی امام رضا در استان چهارمحال و بختیاری گفت‌: قرارگاه جهادی امام رضا از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴هزار بسته مواد غذایی و ۲۵۰ سری جهیزیه را با کمک بسیج سازندگی و ستاد اجرایی تهیه و توزیع نموده است. و هم اکنون نیز ۵۰ سری جهیزیه دیگر در حال آماده شدن است که به احتمال زیاد تا چند روز آینده توزیع خواهد شد.

وی افزود: قرارگاه جهادی امام رضا در یک اقدام بی سابقه در استان دو هزار سری جهیزیه با کمک اطلاع رسانی تیم های رسانه ای استان و شناسایی خانواده های نیازمند که خود فرایند مخصوص دارد توزیع خواهد شد البته در تهیه این سری جهیزیه از خیرین استان و کشور کمک گرفته شده و از آنجایی که اقدامات قرارگاه جهادی امام رضا با هدف محرومیت زدایی در استان می باشد بواسطه این اعتقاد و اعتماد گروههای جهادی خیرین توانسته اند خیرین بیشتری را شناسایی کنند تا از فعالیت های گروههای جهادی استقبال کنند.

حیدری تصریح نمود که با توجه به اینکه نقاط محروم در استان زیاد می باشند لذا کمک های جهادی همانند صدای محرومین در کشور طنین انداز می باشد و گروههای جهادی در واقع مطالبه گران محرومین در سطح کشور و استان هستند. در این رابطه در شهرستان کوهرنگ به عنوان شهرستان پایلوت شناسایی و مطالعات اولیه در زمینه بهداشت و درمان، اشتغال و زیر ساخت های امور فرهنگی و آموزشی توسط گروههای جهادی و مردم در حال جمع آوری می باشد.

وی افزود: قرارگاه جهادی امام رضا در استان ۱۳ واحد مسکونی را در بخش بازفت با مشارکت کمیته امداد در یک منطقه صعب العبور با مبلغ ۷۲ میلیون تومان ساخته و تحویل نیازمندان بی خانمان داده است که جا دارد از خیرین و جناب آقای مسکینی دبیر قرارگاه جهادی امام رضا کشور بابت کمک ها و مساعدت های انجام شده تقدیر نمود.

حیدری گفت: اگر مسئولین استانی به جوانان جهادگر اعتماد کنند و آنها را حمایت و پشتیبانی نمایند اقدامات مثمر ثمر بیشتری انجام خواهد شد و با یک تغییر و تحول در زمینه محرومیت زدایی مواجه خواهیم شد.

وی به نرم افزار سایه در قرارگاه که جهت ثبت نام افراد نیازمند و کمک خیرین به نیازمندان در سراسر کشور می باشد اشاره نمود گفت: سامانه پاکاریم نیز جدیدا جهت ثبت و جذب نیروهای انسانی داوطلب و اعزام آنها به مناطق و ارگان های نیازمند نیرو طراحی و اجرایی شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.