| کد خبر: 174394 |

◄ ساخت ترمینال شرق تهران، بدون بودجه و متوقف مانده است

هزینه‌های پروژه ترمینال شرق تهران 30 تا 40 درصد نسبت به برآورد اولیه افزایش‌یافته است. آرش حسینی‌میلانی، عضو کمیسیون سلامت شورای‌شهر تهران با اعلام این خبر گفت: متأسفانه در بازدید از این ترمینال مشاهده شد که این پروژه باوجوداینکه برای سال 1397 بودجه برای آن اختصاص داده‌شده است اما درحال‌حاضر متوقف مانده است.

تین نیوز

هزینه‌های پروژه ترمینال شرق تهران 30 تا 40 درصد نسبت به برآورد اولیه افزایش‌یافته است.

آرش حسینی‌میلانی، عضو کمیسیون سلامت شورای‌شهر تهران با اعلام این خبر گفت: متأسفانه در بازدید از این ترمینال مشاهده شد که این پروژه باوجوداینکه برای سال 1397 بودجه برای آن اختصاص داده‌شده است اما درحال‌حاضر متوقف مانده است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، حسینی‌میلانی در نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: بی‌تردید توقف پروژه‌های این‌چنین علاوه‌بر خسارت‌ بر مالیه شهری مشکلات محیط زیستی نیز به همراه دارد.

او ادامه داد: لازم است گزارش حسابرسی عملیاتی طرح به شورا ارائه شود و همچنین اثرات زیست‌محیطی به‌ویژه اثراتی که بر آلودگی هوای ترمینال فعلی به مناطق اطراف وارد می‌شود نیز بررسی و گزارش آن به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.

ترمینال جدید شرق تهران در انتهای اتوبان زین‌الدین درحال ساخت است؛ اما پیشرفت این پروژه بسیار کند است و به‌نظر می‌رسد با افزایش هزینه‌های ساخت مدت بیشتری روند ساخت آن ادامه خواهد داست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.