| کد خبر: 160175 |

◄ از سرگیری پروازها در فرودگاه امام خمینی (ره)

عضو هیئت‌مدیره و معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز عملیات پذیرش مسافران برای انجام پروازها خبر داد.

تین نیوز

عضو هیئت‌مدیره و معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز عملیات پذیرش مسافران برای انجام پروازها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علی رستمی در خصوص از سرگیری پروازها در این فرودگاه، اظهار کرد: هم‌زمان با کاهش دما و افزایش بارش برف در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از شامگاه هفتم بهمن‌ماه به دلیل کاهش دید افقی انجام پروازها در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) متوقف شد، این روند تا ظهر دیروز ادامه داشت و دیروز پس از بهبود نسبی شرایط جوی تعدادی از پروازها انجام شدند اما دوباره با کاهش دید افقی و کولاک شدید انجام پروازها متوقف گردید.

وی افزود: در طول ۴۰ ساعت گذشته کلیه سطوح پروازی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و معابر داخلی فرودگاه به‌طور مداوم برف‌روبی شدند و به خودروهای گرفتار در برف و کولاک نیز امدادرسانی شد و بیش از ۲ هزار مسافر در هتل‌ها و نمازخانه‌های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اسکان داده شدند و ۷۰۰ تخته پتو بین مسافران توزیع شد.

معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: از ساعتی پیش و هم‌زمان با بهبود شرایط جوی و افزایش دید افقی عملیات پذیرش مسافران و سوخت‌گیری هواپیماها آغاز شد تا پروازها در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از سر گرفته شود.

عضو هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خصوص وضعیت آزادراه تهران-قم نیز بیان کرد: با تلاش راهداران این آزادراه نیز برای تردد مسافران به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آماده‌شده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

رستمی از مسافران درخواست کرد ضمن حفظ صبر و شکیبایی خود پیش از عزیمت به فرودگاه از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ از آخرین وضعیت پروازها مطلع شده و اخبار را فقط از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.