| کد خبر: 160119 |

◄ آمادگی فرودگاه امام برای پذیرش پروازها

علی رستمی معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی این فرودگاه‌ برای اعزام و پذیرش مسافران و انجام پروازها خبر داد.

تین نیوز

علی رستمی معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی این فرودگاه‌ برای اعزام و پذیرش مسافران و انجام پروازها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) علی رستمی در خصوص آخرین وضعیت پروازها فرودگاه امام خمینی (ره)توضیح داد: از ساعات اولیه شب گذشته در اقصی نقاط کشور شاهد بارش برف سنگین بود‌ه‌ایم و به طبع آن در سطوح پروازی فرودگاه امام خمینی (ره) حدود 70 سانت برف باریده بود. در همین راستا تیم‌های امدادرسان به حالت آماده باش درآمدند و در طول شب به طور مستمر به عملیات برف‌روبی پرداختند.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: عملیات برف‌روبی به طور مستمر از شب گذشته انجام شد و در این مدت اجازه ندادیم که ارتفاع برف در سطوح پروازی به بیشتر از 10 یا 15 سانتی متر برسد.

معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه این فرودگاه در تمام ساعات برای موارد اورژانسی در پروازها آمادگی لازم را داشت، تصریح کرد: در قسمت معابر، لندسایت، خیابان‌ها و جلوی ترمینال‌ها همکاران مستمرا در حال بازگشایی مسیرها بودند و تمام سطوح به ویژه سطوح شیب‌دار نمک پاشی شد.

رستمی با اشاره به اینکه تیم‌هایی در فرودگاه امام (ره) در راستای خدمت‌رسانی به مسافرانی که خودروهایشان دچار مشکل شده بود، تشکیل شد، بیان کرد: در طول  بارش برف، تعدادی از پروازهای فرودگاه امام (ره) به فرودگاه‌های جایگزین مانند مشهد و اصفهان رفته بودند و ما با مدیران این فرودگاهها تماس گرفتیم و اعلام کردیم که از حدود یک ساعت گذشته فرودگاه امام عملیاتی شده و پروازها می‌توانند به فرودگاه امام بازگردانند.

عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی تصریح کرد: به کلیه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام کردیم که فرودگاه امام خمینی(ره) عملیاتی شده است و می‌تواند پروازها را بپذیرد.

رستمی با اظهار به اینکه در حال حاضر پیش‌بینی تعدادی پرواز فوق‌لعاده انجام شده است، افزود: ما به کلیه شرکت‌های هواپیمایی اعلام کردیم که اولویت فرودگاه امام پذیرفتن پروازهای فوق العاده در راستای رفاه و آسایش مردمی که پروازشان یا لغو شده است خواهد بود.

رستمی با اعلام این خبر که در راستای ارائه خدمات رفاهی به مسافران فراخوان حضور چندین اتوبوس را داده‌ایم، ابراز کرد:  به غرفه داران و تاکسی ها اعلام شده که هیچ کس حقی ندارد از این فرصت پیش آمده سوء استفاده و اقدام گران فروشی کند.

او گفت:ظهر امروز حدود  1200 پرس غذا در بین مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) توزیع شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.