| کد خبر: 253844 |

مدیرکل فرودگاه‌ های استان سیستان و بلوچستان:

مطلوب‌ ترین شرایط امنیتی در فرودگاه‌ بین المللی زاهدان حاکم است

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با حضور در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان با مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

تین نیوز

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با حضور در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان با مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ سردار عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با حضور در فرودگاه بین المللی زاهدان از این فرودگاه بازدید کرد و با مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان دیدار کرد.

در این دیدار سردار عقیلی به اهمیت و جایگاه پلیس فرودگاه ها به ویژه پلیس فرودگاه ها استان سیستان و بلوچستان اشاره و از عملکرد فرماندهی و پرسنل پلیس این فرودگاه و اقدامات صورت گرفته در فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان ابراز رضایت کرد.

وی از مساعدت و همکاری های مستمر مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان قدردانی کرد.

گفتنی است؛ خسروی بنجار در جریان این بازدید به تشریح فعالیت ها و اقدامات انجام شده پرداخت و اظهار داشت: پلیس فرودگاه های استان در خط مقدم تامین نظم و امنیت قرار دارد و با هماهنگی و تعامل بسیار خوب با اداره کل و دیگر ارگان های نظامی مستقر در فرودگاه، مطلوب ترین شرایط امنیتی را در فرودگاه بین المللی زاهدان و فرودگاه های تابعه شاهد هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان ، وی در رابطه با دیوار حفاظتی فرودگاه ایرانشهر عنوان کرد: ما از زمان تخریب دیوار تا زمان احداث آن با همکاری نیروهای انتظامی و نظامی فرودگاه ایرانشهر، در بحث تامین امنیت هیچ مشکلی نداشتیم و با برنامه ریزی های دقیق و منسجم در این راستا عملیات اجرای دیوار به اتمام رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.