| کد خبر: 170610 |

پرونده مشکلات ارزی ایرلاین‌ها

◄ ایرلاین‌ها از شوک مقطعی ارزی عبور خواهند کرد

قائم مقام رییس سازمان هواپیمایی کشوری از همکاری این سازمان برای رفع مشکلات ارزی ایرلاین‌ها خبر داد.

تین نیوز

قائم مقام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مشکلات ارزی ایرلاین‌ها را یک شوک مقطعی دانست و گفت: قطعاً بعد از این شوک، مدتی رکورد و سردرگمی را شاهدیم و بعد گذر از آن شرکت‌های هواپیمایی راه خودشان را پیدا خواهند کرد. 

آرش خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص سیاست سازمان برای حل مشکلات ارزی ایرلاین‌ها عنوان کرد: به‌عنوان امین شرکت‌های هواپیمایی در دولت، سعی می‌کنیم نقش‌مان را به‌خوبی ایفا کنیم و در نهایت سعی  را برای همکاری و مطالبه  حل مشکلات ارزی ایرلاین‌ها به کار می‌بندیم. دولت و بانک مرکزی نیز در حد مقدورات خودشان این موضوع را خیلی جدی می‌دانند و کمک می‌کنند.

قائم‌مقام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این مسئله که از یکی-دو هفته آینده شاهد فضای جدیدی خواهیم بود، ابراز داشت: به هر حال ما می‌توانیم این مسائل رخ داده را به یک شوک تعبیر کنیم. قطعاً بعد از یک شوک مدتی رکورد و سردرگمی را شاهدیم و بعد گذر از آن شرکت‌های هواپیمایی راه خودشان را پیدا خواهند کرد. بر این باورم که فضا روبه شفافیت و تسهیل خواهد بود.

 تین‌نیوز چندی پیش  در گفت و گو با مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از احتمال لغو پرواز ایرلاین‌های داخلی به دلیل عدم تخصیص ارز از سوی بانک‌ مرکزی خبر داد بود و اعلام کرد که طی یک‌ماه اخیر بانک مرکزی به اکثر درخواست‌ها به بهانه تکمیل مدارک رسیدگی نکرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.