| کد خبر: 267211 |

یک بام و دو هوای مدیریتی

نمی شود از تبعیض در استان بغلی ناراضی‌سازی بود در عین حال اگر نماینده شهر ما موفق شد بیشتر چیزی به دست آورد خوشحال بود.

تین نیوز

مهدی صفاری رئیس شورای اسلامی شهر گناباد از تبعیض در روکش آسفالت راه‌ های بین شهری در استان خراسان رضوی و جنوبی گلایه کرد.

اگر تبعیض چیز بدی است چرا یک بار برای همیشه نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی از وزیر محترم راه درخواست نمی کند دستور العمل آسفالت جاده ها را اعلام کند که کلا دغدغه همه مردم حل شود فکر می کنم مردم ایران آن قدر با فهم و دوراندیش و ایثارگر هستند که اگر مثلا جاده ای در کردستان از جاده های داغان خراسان بدتر باشد ترجیح دهند ابتدا آن جاده آسفالت شود اما اگر ببینند جاده بردسکن سبزوار دارای آسفالت افتضاحی است اما استان همجوار با جاده های حتی با موقعیت کم اهمیت تر آسفالت بهتری دارد همه مردم حق اعتراض دارند و ذکر این نکته توسط رئیس شورای شهر گناباد نیز بسیار بجاست. 

اگر تبعیض بد است چرا یک از معیارهای مهم در انتظارات برخی شهروندان بکش بکش بیشتر بودجه از مرکز است. خب لابد یکی از مدیران یا نماینده استان بغلی برای شادی هم استانی های خود لابی بهتری کرده است و الان هم مردم استان بغلی لابد کلی جایزه و تشویق کردند که به به عجب نماینده ای داریم . دهن استان بغلی را آسفالت کرد تا شهرهای آنها آسفالت بهتری داشته باشد .

اگر تبعیض چیز بدی است چرا بخش عمده از گزارش های نمایندگان ادوار محترم ارجاع گزارش از جذب قیر و بودجه و .. است. خب شاید اینها هم یک جایی قیر استان بغلی را قاب زدند .

نمی شود از تبعیض در استان بغلی ناراضی‌سازی بود در عین حال اگر نماینده شهر ما موفق شد بیشتر چیزی به دست آورد خوشحال بود. 

مهمترین چالش اقتصاد ایران تورم در اقتصاد و بکش بکش  و چانه زنی بیهوده در شهرستانهاست که البته من معتقد هستم هر دو اینها یک پوشش شیک برای دزدی و سو مدیریت است که متاسفانه به اشتباه در افکار عمومی یک جلوه شیک اشتغال زایی و مدیریت فعال جا انداختند ولی گاهی چالش های مثل همین خبر این پرده دروغین حاکم را افشا می‌کند . روشی که در کل کشور از آن ناراضی هستیم اما هنوز شهامت عبور از آن و باز کردن ظرفیت‌ های عظیم اقتصادی را بدست نیاوردیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: کانال گنابستان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.