| کد خبر: 207642 |

تخلیه و بارگیری کالا در گمرک بندر ریگ تعطیل شد

با دستور بخشدار ریگ از توابع فرمانداری گناوه، تخلیه و بارگیری کالا در گمرک بندر شمالی استان بوشهر از ۲۵ اسفند تا اطلاع ثانوع ممنوع و تعطیل شد.

تین نیوز

با دستور بخشدار ریگ از توابع فرمانداری گناوه، تخلیه و بارگیری کالا در گمرک بندر شمالی استان بوشهر از ۲۵ اسفند تا اطلاع ثانوع ممنوع و تعطیل شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، بخشدار بندرریگ اظهار اشت: در راستای کاهش خطر شیوع ویروس کرونا در سطح این بخش تصمیم گرفته شد تا فعالیت‌های گمرکی که شمار زیادی از مردم منطقه با آن سروکار دارند بصورت موقت متوقف شود.

محمدحسن بازویی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، شورای سلامت این بخش بطور مستمر تشکیل و همگام با سیاست‌های ملی و استانی مبارزه با این بیماری ، برنامه‌ریزی های لازم و تصمیم‌های بسیار موثری اتخاذ شد که نتایج آن حفظ نظم و آرامش روانی مردم و سلامت است.

وی اظهارداشت: با اقدام‌های پیشگیرانه نظیر استقرار اکیپ‌های بهداشتی مجهز، انسداد مسیرهای پرتردد، ضدعفونی کردن محیط و فضای پارک‌ها و اماکن شهری و توصیه‌های آموزشی، بهداشتی و تبلیغات محیطی،  گام‌های اثربخشی برای مقابله با این بیماری در سطح این بخش برداشته شده است.

بخشدار ریگ گفت: خدمات پزشکان و پرستاران که در عرصه بهداشت و سلامت جان و زندگی خویش را نثار می کنند ستودنی است و باید همه قدردان این عزیزان باشیم.

وی از همکاری مردم متدین و غیور این شهرستان با دستگاه‌های اجرایی و مراکز بهداشتی و درمانی در مقابله با بیماری کرونا و تلاش گروه‌های جهادی در امر تولید اقلام بهداشتی تقدیر کرد و اظهار داشت: به فضل الهی و همت مسئولان و دعای خیر مردم به زودی ویروس کرونا از کشور ریشه کن و فعالیت‌های اقشار مختلف مردم از سر گرفته و به شرایط عادی بازخواهد گشت.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع و در عرصه تجارت سابقه تاریخی دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.