| کد خبر: 216267 |

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین

◄ ساخت و نصب یادمان شهید حسین لشگری در دستور کار ماست

مدیرکل بنیاد استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و یادبودی به مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از زحمات ایشان در فضاسازی شهری با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تجلیل کرد.

تین نیوز

قزوین| مدیرکل بنیاد استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و یادبودی به مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از زحمات ایشان در فضاسازی شهری با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگارتین نیوز، غلامرضا حقایق پور مدیرکل، فاطمه نسخه چی معاون فرهنگی و آموزشی و موحد لطفی رئیس اداره فرهنگی، تبلیغات، هنری و اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین دیدار کردند.

در این دیدار، حقایق پور با بیان اینکه شهدا به خاطر امنیت و آرامش ما از جان شان گذشتند، بیان کرد: همین موضوع مهمترین دلیل ما در زنده نگه داشتن نام آنهاست تا یادمان نرود آسایش زندگی مان را مدیون چه بزرگ مردانی هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدیرعامل سازمان زیباسازی در فضاسازی شهری با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می کند که زحمات و تلاش های ایشان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه بلواری به نام سیدالاسرا، سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری در قزوین نامگذاری شده است، گفت: از مدیرعامل سازمان زیباسازی که همیشه به درخواست های بنیاد در انجام مسایل ترویجی توجه ویژه ای داشته است خواستار ساخت و نصب یادمان به نام این شهید بزرگوار در بلوار یاد شده هستیم.

در ادامه این دیدار، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه ماست و هر کاری که بتوانیم در این راستا انجام خواهیم داد.

قاسمی افزود: در طول مدیریتم تلاش کردم هر کاری که موجب معرفی شهدا به آحاد جامعه به ویژه جوانان می شود در فضاسازی شهری انجام دهم تا آنها بیشتر با شهدای شهر قزوین آشنا شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: در سطح شهر قزوین به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا اقدامات خوبی انجام شده و برنامه هایی نیز در دستور کار ماست که انجام خواهیم داد.

وی به درخواست مدیرکل بنیاد قزوین در ساخت و نصب یادمان شهید لشگری اشاره کرد و گفت: انجام این مهم را در دستور کارم قرار می دهم تا با پیگیری های لازم، موافقت مسئولان مربوطه در شهرداری قزوین جلب شود و اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

گفتنی است: در این دیدار، مدیرکل بنیاد استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و یادبودی به مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و همکاران

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.