| کد خبر: 233975 |

◄ فیلمی از اسکله بندر رجایی پس از فراخوان برای حمل کالا

آقای مسئول، شمایی که دستور حمل کالای اساسی صادر می کنید این وضعیت رانندگان در اسکله شهید رجایی بندرعباس است!

تین نیوز

‌اگرچه در یک ماه اخیر شاهد فراخوان های متعددی در مورد حمل کالاهای اساسی از بنادر و دیگر مراکز توزیع بار بوده ایم اما به گفته رانندگان کامیون، هماهنگی لازم برای مدیریت ناوگانی که به مراکز توزیع بار می روند صورت نگرفته و این موضوع شرایط سختی را به رانندگان تحمیل کرده است.

به گزارش تین نیوز، فیلم پیوست را یک راننده کامیون در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و گفته است ؛ آقای مسئول، شمایی که دستور حمل کالای اساسی صادر می کنید این وضعیت رانندگان در اسکله شهید رجایی بندرعباس است!

بیشتر بخوانید:

پیش از این نیز برخی رانندگان در مورد مشکلات موجود در بنادر کشور اظهارات مشابهی بیان کرده اند.

علی عجمی  راننده کامیون چندی پیش در این مورد گفته بو.د:  مسئولان محترم اول تشریف بیاورید در میدان، مشکلات را از نزدیک لمس کنید و راه حل پیدا کنید بعد اقدام به جذب کامیون بکنید.

وی افزوده بود:  با این حجم از مشکلات از جمله قطعی برق پایانه هنگام اعلام بار، قطعی مداوم سیستم اسکله، هوای شرجی و گرم، صف های طولانی،علافی موقع ورود و خروج از اسکله( بندر امام)، بی نوبتی کردن  رانندگان بومی، گرفتن انعام های بی مورد، اذیت کردن بار شمارها، نبودن امکانات رفاهی، جذب کامیون بدون فراهم کردن زیر ساخت و بدون برنامه ریزی و ... ده ها مشکل دیگر، آیا برای رانندگان انگیزه ای باقی می ماند که دوباره  به این بندر بر گردند؟؟

عجمی گفته بود: لطفا خودتان را برای یک لحظه  به جای این قشر مظلوم و زحمت کش بگذارید و با  بی برنامگی موجبات رنجش این عزیزان را بیشتر از این فراهم نکنید.

سعید علام نیز تاکید کرده بود: مدتی است بارهای فله در بندر امام خمینی دپو شده و ارگان های مربوطه را دچار مشکلات زیادی کرده اما سوال این است که دلیل این رخداد چیست؟ چرا مسئولان علت را از ریشه جستجو نمی‌کنند و با ارایه لاستیک تشویقی قصد دارند مشکل  را حل کنند؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.