| کد خبر: 41781 |

بهره برداری از باسکول ۱۵۰ تنی واگن کش در بندر امام خمینی

تین نیوز | در جریان بازدید مهندس سعید نژاد، معاون وزیر و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) پروژه های بزرگ فنی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش  تین نیوز از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، طی مراسمی با حضور معاون وزیر و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی از باسکول 150 تنی واگن کش با اعتباری معادل یک میلیارد و 547 میلیون و 500 هزار ریال که به همت متخصصان فنی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان  در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) تکمیل شده، بهره برداری گردید.

توزین واگن ها با طول مختلف، بدون جدا شدن از قطار و استقامت در برابر بارگزاری دینامیک  از جمله ویژگی این پروژه ی مهم فنی است که موجب تسهیل و تسریع در بهره گیری از ظرفیت حمل و نقل ریلی در این مجتمع بندری می گردد.

همچنین در جریان بازدید  سعید نژاد با همراهی  عبداللهی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، از لایروب بازسازی شده بستان که به همت متخصصان داخلی و با حصول صرفه جویی به میزان  15 میلیارد ریال در داک یارد های داخلی کشور به طور اساسی تحت تعمیرات زیرآبی و موتوری قرار گرفته بود، بهره برداری شده و این هیأت ضمن حضور در شناور مذكور از بخش های مختلف آن بازدید کردند.

بهره برداری از طرح توسعه و انتقال مرکز کنترل دوربین های مداربسته مجتمع بندری امام خمینی(ره) با هزینه ای بالغ بر 10میلیارد ریال به منظور ارتقاء سطح ایمنی و حفاظت از سرمایه های این مجتمع بندری، از دیگر پروژه های بزرگ فنی  بود که با حضور سعیدنژاد و هیأت همراه  روز شنبه هجدهم بهمن ماه به بهره برداری  رسید.

پروژه ی سامانه پرتابل کنترل ترافیک دریایی(VTS) بر روی شناور رشید که با استفاده از توان فنی مختصصان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال  به اتمام رسیده است،از جمله دیگر پروژه های فنی در این مجتمع بندری به شمار می آید که از آن به بهره برداری شد.                     

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.