| کد خبر: 40101 |

در گفتگو با تین نیوز مطرح شد:

◄ برنامه های ستاد سفرهای نوروزی هرمزگان / تردد بیش از ۶ میلیون خودرو در دی ماه ۹۳

تین نیوز | مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان هرمزگان از برنامه های ستاد نوروزی و دهه فجر در این استان خبر داد و گفت: در دی ماه سال جاری تعداد 6 میلیون و 138 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان به ثبت رسید.

علیرضا مجرد در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به نزدیکی به ایام پایان سال و تعطیلات پیش رو اظهار داشت: برنامه های اداره حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان در قالب ستاد نوروزی و دهه فجر شامل جابه جایی مسافرین نوروز با وسائط نقلیه عمومی جاده ای   و ایمنی تردد وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی استان با توجه به افزایش سفرهای نوروزی با وسائط نقلیه شخصی می شود.

وی افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه تردد شمار بر خط راه ها در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان ، آمار کل تردد وسیله نقلیه در این مدت 6 میلیون و 138 هزار و 258 بوده است و 33 درصد از کل سهم وسایل نقلیه را خودروهای سنگین تشکیل می دهد که محور بندر شهید رجایی – بندرعباس با 279 هزار و 158 تردد، بیشترین حجم عبور وسیایل نقلیه سنگین را داشته است.

مدیرکل اداره حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان بیان داشت: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح راههای مواصلاتی استان معادل 194 وسیله نقلیه در ساعت بوده ، ضمن اینکه بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به محور بندر شهید رجایی – بندرعباس با نرخ جریان تردد 977 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

مجرد خاطرنشان کرد: سرعت متوسط تردد در شبکه راه های دارای تردد شمار استان در مدت مذکور، 78 کیلومتر و بیشترین سرعت متوسط در این مدت 100 کیلومتر در ساعت بوده است که مربوط به محور سه راهی چاه شیرین – بندرعباس می شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان افزود: کمترین نرخ جریان ترافیک در این ایام با 42 تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور جاسک – لیردف بوده و گفتنی است که 8 درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مجاز مربوط به محور بندرعباس – بندر شهید رجایی با 101 هزارو 762 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.