| کد خبر: 3625 |

◄ سوالات رئیس شورای شهر تهران از معاون شهردار

تین نیوز | رئیس شورای شهر تهران خطاب به معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: سیاست های توزیع آرم طرح ترافیک تبعیض آمیز بوده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز از پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران، احمد مسجد جامعی با اشاره به اعتراضات مطرح شده از سوی خبرنگاران در خصوص عدم ارائه آرم طرح ترافیک خطالب به معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان داشت: سوال اصلی، تبعیض برای صدور کارت طرح ترافیک خبرنگاران است که برخی دریافت می کنند و به برخی دیگر تعلق نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه "سیاست های توزیع کارت تبعیض آمیز بوده است" از معاون شهردار خواست تا به سوالات زیر را در خصوص آرم طرح ترافیک پاسخ دهد:

1- اگر طرح ارائه آرم طرح ترافیک مکانیزه است، چرا مردم این قدر در صف قرار می گیرد؟
2- آیا کسی که به کارمند دولت توهین کند واجد دریافت آرم نیست؟
3- آیا برخی اعضای شورا دستور کاهش آرم ترافیک خبرنگاران را صادر کرده اند؟ 
4- این سیاست از سوی شورا بوده است یا از سوی شهرداری؟

بر اساس این گزارش پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران از صبح امروز در حال برگزاری است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ۴ سئوال برای ۳۱ عضو 0 0

    - ۴ سئوال جذاب برای حداکثر ۳۱ عضو!؟ اگر برای حداکثر ۳۱ نفر اعضای نهاد نظارتی پایتخت، حداکثر ۴ سئوال تا حال حاضر تا این درجه حائز اهمیت بوده و اعلام میشود، در مقابل میلیون ها شهروند تهرانی نیز شاهد هستند که تعداد سئوالات خودشان از " سوء مدیریت دائمی حمل و نقل پایتخت " طی هشت سال اخیر چند تا بوده و کی و کجا تاکنون مطرح و اعلام شده است!؟. اگر پاسخگوی شهروندان تاکنون فقط ۱۸۸۸ شهرداری تهران بوده است! که باید گفت شهروندان طی هشت سال اخیر کاملاً شاهد بوده اند این ناسامانه شهرداری تهران صرفاً مرکزی است برای تبلیغ و فریب علیه درخواستها و حقوق مسلم شهروندان و مسافران درونشهری و بخصوص برای شناسایی شکایت کنندگان و برخورد و سرکوب شهروندان معتزض و یا خدمتگزاران واقعی شاغل در بخش های مختلف مربوط به حمل و نقل و خدمات شهری که نهایتاً شاکی و شکایت از شهرداری و شاکی را همیشه و همواره صرفاً به خود شهرداری ارجاع داده است!. - نتیجه و پاسخ حقیقی اینکه، شاید با توجه به سئوال شماره ۴ فوق الذکر برای شهروندان هم روشن تر می گردد!: … " ۴ - این سیاست از سوی شورا بوده است یا از سوی شهرداری؟ " _ نتیجه و سئوال اصلی این است که؛ درخواست میلیون ها شهروند ساکن در پایتخت از " سوء مدیریت قدیمی و دائمی حمل و نقل پایتخت " و نیز از " نهادهای نظارتی امور شهری " طی هشت سال تخریب دائم و سوء استفاده های کلان ملی، سیاسی و اقتصادی از حقوق مسافران، رانندگان و شهروندان، صدها سئوال حیاتی و به مراتب مهم تر از چهار سئوال فوق الذکر بوده است که تاکنون هیچ جا و مکان و مسئولی برای طرح و اعلام و رسیدگی به اینگونه سئوالات هرگز وجود نداشته است!؟ - برای نمونه، فقط طرح این ۱ سئوال اساسی که؛ - چرا شهروندان بیشتر و بطور گسترده تر و راحت تر بجای دسترسی به تاکسی به خودروهای شخصی مسافربر دسترسی دارند و اگر حداکثر آمار تاکسیها هشتاد هزار تا است آمار مسافربرهای شخصی را از کدام نهاد باید سئوال کرد و آیا این پایمال کردن حقوق مسافران و تاکسیرانان طی هشت سال اخیر نبوده است و تاکنون سئوال کننده و یا پاسخگو و مسئولی نداشته است و مدعیان کنترل های هوشمند حمل و نقل شهرداری تهران و پلیس محترم راهور هم برعکس مشاهدات روزانه شهروندان هرگز شاهد این تضییع حقوق شهروندان از سوی " سوء مدیریت قدیمی و دائمی حمل و نقل پایتخت " نبوده است!!؟