| کد خبر: 263878 |

با تصمیم شرکت های مسافربری:

◄ محدودیت علی بابا از فروش بلیت اتوبوس برخی شرکت های مسافربری

برخی شرکت های حمل و نقل مسافر جاده‌ ای دسترسی شرکت علی بابا به فروش بلیت های خود را قطع کردند.

تین نیوز

برخی شرکت های حمل و نقل مسافر جاده‌ ای دسترسی شرکت علی بابا به فروش بلیت های خود را قطع کردند.

به گزارش تین نیوز، پیگیری خبرنگار ما نشان می دهد دلیل این امر، ورود غیر منطقی شرکت علی بابا به حوزه فعالیت شرکت های مسافربری بوده است.

بر اساس آن مسلم غنی پور عضو هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی حمل ونقل مسافر کشور به خبرنگار ما گفته، شرکت علی بابا با سواستفاده از امکان فروش بلیت اتوبوس با اجاره غرفه در ترمینال ها و همچنین خرید شرکت مسافربری به طور مستقیم وارد حیطه فعالیت شرکت های مسافربری شده است.

به گفته وی، این شرکت بدون کوچکترین سرمایه گذاری در حمل و نقل مسافر این اقدامات را انجام داده است.

غنی پور تاکید کرد: شرکت علی بابا به ازای فروش بلیت، درصد قابل توجهی از فروش بلیت شرکت های حمل و نقل مسافری برداشت می کرد که خارج از توافق شرکت ها بود اما به این سهم قانع نبود و با ورود مستقیم به حوزه فروش بلیت اتوبوس به مانعی برای فروش توسط شرکت های حمل و نقلی تبدیل شده بود.

به گزارش تین نیوز، شرکت های مسافربری قطع دسترسی علی بابا به فروش بلیت اتوبوس را صیانت از حق و حقوق خود قلمداد کرده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.