| کد خبر: 262748 |

توسعه بکارگیری تکنولوژی و نوآوری، مبنای تحول در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای است

اقدامات متعدد فناورانه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای بر پایه دانش فنی و به خدمت گیری تکنولوژی با استفاده از ظرفیت های داخلی و بکمک نخبگان در حال انجام است.

تین نیوز

اقدامات متعدد فناورانه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای بر پایه دانش فنی و به خدمت گیری تکنولوژی با استفاده از ظرفیت های داخلی و بکمک نخبگان در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، حمزه ذاکری رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری در همایش مدیریت نگهداری پل ها در مقابله با سیل با بیان این مطلب اظهار کرد: با راهبری معاونت راهداری، دفتر نگهداری رویه راه و ابنیه فنی، آزمایشگاه فنی مکانیک خاک، شرکت های دانش بنیان و بخصوص مشارکت قابل تقدیر ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها و تحقق یک کار گروهی، تحولات قابل توجهی در حوزه سامانه های مدیریتی و از جمله سامانه مدیریت پل ها و ابنیه فنی رقم خورده است.
وی عنوان کرد: با اشتراک گذاری اطلاعات برخط و اجرای فعالیت ها حول این محور، توان تخصصی و مهندسی کشور همگام با پیشرفت ها و استانداردهای بین المللی افزایش یافته است.
رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری با اشاره به این که داده های ارزشمندی از این زیرساخت های کلیدی مطابق با شاخص های علمی در حال حاضر به دست آمده که زیر بنای اقدامات مهندسی و حرفه است، ادامه داد: ثبت صحیح اطلاعات پایه و شناسنامه ای در سامانه، زمینه ساز اقدامات موفق بعدی است.
ذاکری برقراری ارتباط بین سامانه جامع راهداری (RMS) با سامانه BMS را گام بزرگی در جهت تسهیل در ثبت اقدامات اجرایی و تاریخچه فعالیت ها دانست و افزود: خوشبختانه امروز حافظه راهداری با ثبت اطلاعات عملیات ها در سامانه RMS فعال شده و دسترسی به تاریخچه اقدامات فراهم شده است.
وی تأکید کرد: در شرایط کنونی در حوزه راهداری اقدامات حرفه ای بر پایه تکنولوژی و فناوری در حال انجام است و برنامه های متنوع و گسترده ای آغاز شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.