| کد خبر: 262317 |

◄ پیش فروش کامیون چینی رقیب بنز دماغ دار با تحویل 1.5 ماهه

یکی از کامیون سازان صاحبنام داخلی پیش فروش کامیون های چینی جدید خود را که رقیب بنز دماغ دار به شمار می آیند از فردا آغاز می کند.

تین نیوز

به گزارش تین نیوز،  کامیون های بنز جزو آشناترین تصاویر برای همه در جاده ها هستند. این کامیون ها سال های طولانی در جاده های ایران جولان داده اند.  نخستین کامیون های نیمه سنگین 911 بنز سال ها قبل وارد چرخه تولید در شرکت ایران خودرو شدند – شرکتی که در آن زمان خاور نامیده می شد – و از آن زمان بیش از نیم قرن گذشته است.

شرکت بهمن دیزل از چند ماه قبل محصولی تولید و به بازار عرضه کرده که برای بنزهای دماغ دار رقیبی جدی به شمار می آید. این شرکت اخیرا نیز بخشنامه فروش این کامیون چینی را منتشر کرده که پیش فروش آن از فردا دوشنبه 10 مهر آغاز می شود.

خبرهای مهم امروز را بخوانید:

◄ فروش قسطی کامیون با وام 1.5 میلیاردی و 3 نکته مهم برای خریداران

 

◄ اتوبان اصفهان شیراز زیباترین آزادراه کشور ؛ تاریخ افتتاح مشخص شد

بر اساس جدول منتشر شده توسط این شرکت کامیون چینی فورس 8.5 تن بدون کاربری در معرض فروش قرار گرفته و هفته آخر ابان تحویل می شود. قیمت این کامیون حدود 1 میلیارد و 900 میلیون تومان است.

قیمت کامیون کشنده امپاور تک محوز نیز در این طرح حدود 4 میلیارد و 600 میلیون تعیین شده است و هفته آخر آبان ماه یعنی حدود یک ماه و نیم دیگر موعد تحویل آن به خریداران است. در ادامه جدول فروش و قیمت ها و موعد تحویل کامیون های این شرکت را می بینید.

جدول فروش کامیون

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • نیما 3 0

    کدوم رغیب آخه دوست عزیز ؟
    تو کلیپ تست و بررسی کمپرسی امپاور که توسط چهره نسبتاً آشنای یکی دوسال اخیر فضای مجازی وایرال شد که توسط خود ایشون هم تست رانندگی انجام گرفت کاملاً مشخصه که گیربکس کامیون اونطور که باید برای کمپرسی در شرایط دشوار معدن و.... جوابگو نیست امپاور کمپرسی بیشتر به درد جاده های آسفالت و خاکی های معمولی که نیاز به فشار آوردن به کامیون زیاد نیست میخوره اون گیربکس بیشتر به درد کامیونهای باری میخوره تا کمپرسی یه چیز تو مایه های گیربکس رنو میدلام هست و جوابگوی شرایط گل و ماسه بادی نیست،تو کلیپی که دوستمون وایرال کرد آخر کلیپ وقتی که با ۱۲تن ماسه میخواست دنده عقب از یهسربالاییه عادی،نه اونقدر تیز بالا بره کامیون همون اول سربالا زایید و کم آورد و شروع کرد به بکسواد کردن و راننده هم که تا قبل از این مرحله اونقدر از کامیون وقدرت و امکاناتش تعریف کرده بود به محض اینکه متوجه شد ماشین نمیتونه از رمپ بالا بره و نخواست تعریف و نمجیدهاش به فنا برن همون اول سربالایی بار رو خالی کرد و ادامه نداد ،البته اون صحنه ایی که بنده دیدم اگه یه راننده حرفه آیی پشت فرمون بود و از اول پرگاز دنده عقب می‌رفت میتونست مسیر بیشتری رو طی کنه.
    نه دوست عزیز این موضوع که امپاور نسبت به بنزهای بادماغ امکانات بیشتری داره و پیشرفته تره درسته اما از نظر قدرت و شرایط سخت به هیچ وجه قابل رقابت با بنز نیست،به نظر بنده امیکو خیلی خیلی بهتر از امپاور تو شرایط دشوار جواب میده

  • جلال 0 0

    هر چی هم باشه چینی الاصله.بابا دست بردارید از این کشور چین.