| کد خبر: 261998 |

قرارداد عمده چین با شرکت فوسلو برای تأمین سیستم‌ های بست ریلی

شرکت فوسلو، قرارداد قابل توجهی برای تأمین سیستم های اتصال ریلی برای دو پروژه برجسته راه آهن سریع السیر در مرکز چین دریافت کرد.

تین نیوز

شرکت فوسلو، قرارداد قابل توجهی برای تأمین سیستم های اتصال ریلی برای دو پروژه برجسته راه آهن سریع السیر در مرکز چین دریافت کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابر نیوز، ارزش این سفارش تقریباً ۲۰ میلیون یورو است. این سیستم ها در تقویت ارتباط حمل و نقل در داخل کشور مشارکت دارند.

اولین خط از دو خط پرسرعت نزدیک به 300 کیلومتر است و شیان، مرکز استان شانشی را به شیان، یک مرکز خودروسازی برجسته در استان هوبی متصل می‌کند. خط دوم که تقریباً دو برابر طولانی تر است، قرار است سفر بین کلان شهرهای شلوغ چونگ کینگ و وانژو در مرکز چین را تسهیل کند. مسئولیت اجرای این پروژه به Vossloh Fastening Systems China، زیرمجموعه شرکت اصالتا آلمانی فوسلو که دفتر مرکزی آن در کونشان قرار دارد، سپرده شده است.

سیستم های بست ریلی فوسلو، وسیله ای برای تثبیت ریل ها به تراورس ها، نه تنها باید ایمنی و قابلیت اطمینان این خطوط پرسرعت را تضمین کند، بلکه باید به توسعه پایدار بلندمدت زیرساخت های حمل و نقل چین کمک کند. تحویل ها برای نیمه دوم سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

برنامه های جاه طلبانه چین برای گسترش شبکه ریلی سریع السیر خود به خوبی در حال انجام است. پیش ‌بینی می‌شود که شبکه فعلی که تقریباً ۴۲ هزار کیلومتر است تا سال ۲۰۳۵ به بیش از ۷۰ هزار کیلومتر افزایش یابد. در ۱۷ سال گذشته، شرکت فوسلو یک شریک ثابت در حمایت از توسعه زیرساخت ‌های ریلی چین بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.