| کد خبر: 260888 |

طی 5 ماهه نخست سال 1402 اتفاق افتاد:

◄ 13 درصد تماسهای مرکز مدیریت راهها متعلق به قم است

طی 5 ماهه نخست امسال، 92880 تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راه های کشور گرفته شده که از این مجموع 13 درصد کل تماس ها، با مرکز مدیریت راه های استان قم بوده است.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم مطرح کرد : طی 5 ماهه نخست امسال، 92880 تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راه های کشور گرفته شده که از این مجموع افزون بر 12360 تماس، یعنی 13 درصد کل تماس ها، با مرکز مدیریت راه های استان قم بوده است

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، حمید سالاری، رئیس مرکز مدیریت راه های این اداره کل از تعلق 13 درصدی تماس های حاصله با مرکز مدیریت راه های کشور، به استان قم خبر داد.

وی درتکمیل این خبر  افزود : با توجه به  آمار استعلامی از سامانه های ثبت تماس مرکز مدیریت راه های کشور، طی 5 ماهه نخست امسال، افزون بر 92880 مورد تماس با مرکز مدیریت راه های کشور گرفته شده است.

سالاری ادامه داد : از مجموع کل تماس های ثبت شده درسامانه 141 مرکز مدیریت راه ها که بالغ بر 92880 تماس است، بیش از 12360 تماس با مرکز مدیریت راه های استان قم بوده که 13 درصد از کل تماس ها را شامل می شود.

وی گفت : با عنایت به تعداد تماس ها با مرکز مدیریت راه های استان قم در 5 ماهه نخست سال جاری، به طور متوسط روزانه 80 تماس با این مرکز گرفته شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم در بخش دیگری از اظهارات خود به تنوع تماس ها اشاره و عنوان کرد: بیشترین تعداد تماس از مجموع کل تماس های گرفته شده با مرکز مدیریت راه های استان( 12360) به موضوع کسب اطلاعات راه ها به تعداد 10780 مورد بوده که این تعداد بیش از 87 درصد از تماس های حاصله با این مرکز را شامل می شود.

حمید سالاری تماس در خصوص وضعیت ساختاری راه ها را در رتبه دوم تعداد تماس های حاصله با این مرکز دانست و تصریح کرد : 917 مورد تماس با این مرکز متعلق به وضعیت ساختاری راه ها بوده که بالغ بر 7.4 درصد از کل تماس ها را شامل می شود.

وی شکایت از بخش حمل و نقل کالا را با 450 مورد تماس( 3.7 درصد)، دررتبه سوم از مجموع تعداد تماس های گرفته شده برشمرد و اعلام کرد : شکایت از وضعیت حمل و نقل عمومی حوزه مسافر با 214 مورد( 1.7 درصد) تماس، کمترین تعداد شکایات دریافتی توسط این مرکز را به خود اختصاص داده است.

سالاری با یادآوری مجدد آنکه سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها در تمامی ساعات شبانه روز ، آماده دریافت شکایات، انتقادات، پیشنهادات و ... هموطنان است خاطر نشان کرد : تعداد تماس های حاصله با مرکز مدیریت راه های استان طی یک هفته نخست ایام سفرهای اربعین، در مقایسه با مدت مشابه با دیگر ایام سال، 65 درصد افزایش داشته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.