| کد خبر: 259970 |

◄ باند دوم سه راهی مهردشت به حسین آباد – افجان کی اخداث می شود؟

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان نجف آباد مشکلات اجرایی پروژه احداث باند دوم سه راهی مهردشت به حسین آباد – افجان تعیین تکلیف شد.

تین نیوز

 

پروژه سه راهی مهردشت به حسین آباد از جمله پروژه های حائز اهمیت محسوب می شود و با توجه به وجود تصادفات رخ به رخ در این محور، احداث باند دوم بهترین راهکار بوده تا زیان ناشی از تصادفات به حداقل کاهش یابد.  

به گزارش تین نیوز، همزمان با سفر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به شهرستان نجف آباد، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان با همراهی جمعی از معاونین و روسای ذیربط به این شهرستان عزیمت کردند.  

قاری قرآن با بیان اینکه مشکلات اجرایی و مباحث اعتباری پروژه احداث باند دوم سه راهی مهردشت به حسین آباد – افجان مورد بررسی قرار گرفت، گفت: این پروژه که از سه راهی مهردشت تا سه راهی افجان در حوزه شهرستان تیران و کرون ادامه دارد به طول ۳۳ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر آن در حوزه شهرستان نجف آباد قرار دارد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: مطالعات قطعه اول واقع در حوزه نجف آباد به طول ۸ کیلومتر انجام شده و با انعقاد قراردادی به مبلغ ۱۷۸میلیارد ریال در مرحله اجرای عملیات خاکبرداری و خاکریزی توسط پیمانکار است، تکمیل قطعه اول این پروژه ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و برای تکمیل قطعه دوم به طول ۱۲ کیلومتر به اعتباری در حدود ۶۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.  

مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد، در 25 ادیبهشت درباره ساخت باند دوم سه راهی مهردشت با بیان اینکه طراحی هشت کیلومتر این پروژه انجام، مناقصه برگزار و دارای پیمانکار منتخب بوده و در شرف انعقاد قرارداد می باشد، اذعان داشت: اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال جهت شروع محور سه راهی مهردشت به حسین آباد در نظر گرفته شده که ۵۰ میلیارد ریال آن از اعتبارات تملک دارائی های شهرستان و ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز جزء اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اصفهان بوده است. 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.