| کد خبر: 258727 |

بررسی مشکلات پیمانکاران حوزه راه در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از قابلیت حل ۴۹ تا ۵۰ درصد مشکلات پیمانکاران حوزه راه استان در خراسان جنوبی خبر داد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از قابلیت حل ۴۹ تا ۵۰ درصد مشکلات پیمانکاران حوزه راه استان در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا عباس زاده امروز چهارشنبه ٢١ تیرماه در جلسه بررسی مشکلات پیمانکاران حوزه راه استان گفت: طی یک سال و نیمی که در خراسان جنوبی هستم، اولین جلسه ای است که در این خصوص برگزار می شود و به دلیل نبود در خواست از سوی پیمانکاران این حوزه تاکنون این جلسه برگزار نشده است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: ۴۰ تا ۵۰ درصد مشکلات پیمانکاران حوزه راه در داخل استان قابل حل است و مشکلات موجود بیشتر جنبه فرهنگی دارد به همین دلیل بسیاری از آنها در استان های دیگر وجود ندارد.

عباس زاده با اشاره به این نکته که برای رشد متوازن، اگر اعتبارات تنها به نسبت جمعیت توزیع شود، مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت، گفت: برای رفع مشکلات مورد نظر ابتدا باید مدیران اجرایی به خوبی توجیه شوند و در مرحله بعد کارشناسان خود را توجیه کنند تا به توسعه استان توجه داشته باشند.

وی اظهار کرد: در این جلسه مشکلات موجود در حوزه پیمانکاران راه خراسان جنوبی بیان شد و در جلسات آینده مشکلاتی را که قابل حل در استان هستند را با حضور مدیران دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی بررسی خواهیم کرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: در سفر دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی مجوز ورود ماشین آلات معدنی گرفته شد و یک نوبت هم تاکنون در این خصوص اقدام شده است.

عباس زاده افزود: برای ورود ماشین آلات راهسازی باید از تهران مجوز کوتاه مدتی بگیریم. سخت گیری های بی مورد باید رفع شود و اگر مصادیقی در این خصوص وجود دارد، آنها را برای پیگیری به ما اطلاع دهید.

در ادامه این جلسه مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های در حال اجرای راهسازی ارائه کرد و تعدادی از پیمانکاران به مشکلات خود در خصوص عمل به امر قانون، به اجرای روش های سخت گیرانه در استان، مشکلات مالیاتی، مشکل تامین سوخت جایگزین، نیاز به تسهیلات بانکی برای سرمایه در گردش و لزوم صدور مجوز برای ورود ماشین آلات راهسازی به استان را بیان کردند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.