| کد خبر: 256459 |

مدیرکل راهداری ایلام:

۱۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف به راه های استان ایلام اضافه می شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت : تا پایان سال ۱۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف به راه های استان اضافه و این رقم به ۴۸ دستگاه افزایش پیدا می کند.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت : تا پایان سال ۱۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف به راه های استان اضافه و این رقم به ۴۸ دستگاه افزایش پیدا می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام) ؛ سید زاهدین چشمه خاور اظهار کرد: ۲۵ دستگاه دوربین ثبت تخلف در سطح راه های استان وجود داشت که در سال ۱۴۰۱ تا کنون تعداد ۱۱ دستگاه به این رقم اضافه شد و طبق برنامه سازمان راهداری ۱۱ دستگاه نیز تا پایان سال به این دوربین ها اضافه و تعداد آنها به ۴۸ دستگاه خواهد رسید که تمام محور های مواصلاتی را پوشش خواهند داد.

وی ادامه داد: ۳۱ دستگاه نظارت تصویری نیز در سطح راه های استان وجود دارد که نصب ۶ دستگاه دیگر نیز در دست اقدام است.

چشمه خاور با اشاره به پروژه های مسیر ایلام مهران که توسط راهداری انجام می شود ادامه داد: روکش راه های استان حوزه ی ایلام مهران و مهران به ایلام با مبلغ ۱۵۲ میلیارد تومان در حال اجراست که پروژه سه راهی جندالله نیز از همین پروژه هاست و همچنین تعریض پل صلواتی با هزینه  ۴۰ میلیارد تومان در حال تکمیل می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با بیان اینکه خط کشی راه های استان یکی از وظیفه های راهداری می باشد افزود: امسال ۲۰ میلیارد تومان قرارداد در حال انجام دارد که تمامی راه های مواصلاتی تجدید خط کشی شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.