| کد خبر: 256363 |

راهسازی آذربایجان غربی 17 برابر رشد داشته است

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به افزایش ۱۷ برابری میانگین راهسازی در استان، گفت: میانگین سالانه راهسازی در استان ۹ کیلومتر بوده که این رقم در حال حاضر به حدود ۱۵۰ کیلومتر رسیده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه جهاد تبیین مساله مهم و قابل توجهی است که باید در راستای امید آفرینی جامعه عملکرد دستگاه اجرایی به درستی تبیین شود، گفت: میانگین سالانه راهسازی در استان ۹ کیلومتر بوده که این رقم در حال حاضر به حدود ۱۵۰ کیلومتر رسیده است.که از افزایش 17 برابری راهسازی در استان خبر می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محسن حمزه لو در جلسه شورای هماهنگی رواط عمومی های راه و شهرسازی آذربایجان غربی، اضافه کرد: روابط عمومی دستگاه اجرایی حلقه اتصال سازمان و مردم بوده تا عملکرد سازمان را منتشر و بازخوردها را ارزیابی کند.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت های ارتباطی در آذربایجان غربی به دلیل موقعیت جغرافیایی این استان بسیار حائز اهمیت بوده و تلاش مجموعه راه و شهرسازی باید به همت روابط عمومی ها بیشتر نمایان شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به افزایش ۱۷ برابری میانگین راهسازی در استان، گفت: میانگین سالانه راهسازی در استان ۹ کیلومتر بوده که این رقم در حال حاضر به حدود ۱۵۰ کیلومتر رسیده است.

حمزه لو بیان کرد: راه محور توسعه بوده و در همین راستا طی یک سال گذشته ۱۲۳ کیلومتر راه و بزرگراه در آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده و عملیات ساخت ۹۶ کیلومتر راه و بزرگراه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: بهره‌گیری از مزیت‌های موقعیت جغرافیایی استان در عرصه حمل‌ونقل، یکی از اهداف توسعه اقتصاد پایدار تعریف شده که تلاش می‌شود با تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی این امر محقق شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.