| کد خبر: 256281 |

با محوریت « درس آموخته های چالش های گذشته»

◄ چهاردهمین کنفرانس تونل دوشنبه اول خرداد 1402 برگزار می شود

چهاردهمین کنفرانس تونل ایران از روز دوشنبه اول خرداد 1402 به مدت چهار روز به همت انجمن تونل ایران برگزار می شود.

تین نیوز

چهاردهمین کنفرانس تونل ایران از روز دوشنبه اول خرداد 1402 به مدت چهار روز به همت انجمن تونل ایران برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز، سید ابراهیم قریشی دبیر اجرایی چهاردهمین کنفرانس تونل ایران با اعلام این خبر افزود: شرکت همایش صنعت انرژی مجری برگزاری این رویداد است. روز نخست این کنفرانس که امسال  با شعار محوری « درس آموخته های چالش‌ های گذشته » برگزار می شود به کارگاه های آموزشی اختصاص خواهد داشت، روزهای دوم و سوم خرداد در هتل المپیک تهران میزبان بازدیدکنندگان نمایشگاه تخصصی و ارائه مقالات و پنل های تخصصی خواهیم بود و چهارم خرداد در روز پایانی کنفرانس بازدید دانشجویان، کارشناسان و فعالان مرتبط با این صنعت از پروژه های تونل در حال اجرا – پروژه آزادراه تهران شمال و پروژه توسعه جنوبی خط شش مترو تهران - انجام می شود.

وی با اشاره به تجربه برگزاری سیزده دوره کنفرانس تونل و وقفه ای که از سال 1398 به دلیل شیوع کرونا در برگزاری این رویداد اتفاق افتاد، بیان کرد: خوشبختانه با برطرف شدن مشکل کرونا امسال مجددا کنفرانس تونل برگزار شده و خون تازه ای در رگ های صنعت تونل سازی کشور خواهد دمید.

وی با بیان این که صنعت تونل سازی یک صنعت پراهمیت و پیشرو، نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان است، یادآور شد: تجاربی که فعالان این صنعت در سالیان گذشته در پروژه های تونل سازی کشور از سر گذرانده اند، گنجینه ای از دانش تخصصی به شمار می رود که آموخته های آن باید موجب ارتقاء سطح دانش فنی دست اندارکاران تونل سازی ما شده و به صورت مدون در اختیار آیندگان قرار گیرد. این هدفی است که ما در چهاردهمین کنفرانس تونل ایران آن را دنبال می کنیم.

قریشی با بیان این که 76 مقاله تخصصی با موضوعات متنوع مرتبط با صنعت تونل در این کنفرانس معرفی می شود، افزود: 60 مقاله از این تعداد فرصت ارائه مشروح را در کنفرانس خواهند داشت و سایر مقالات نیز در کتاب کنفرانس منتشر می شود تا دانشجویان، اساتید و کارشناسان، مدیران و بدنه کارشناسی شرکت ها و سایر فعالان این صنعت استفاده لازم را از آنها ببرند.

گردهمایی کارشناسان و شرکت های فعال در صنعت تونل سازی 

دبیر اجرایی چهاردهمین کنفرانس تونل ایران خاطرنشان کرد: 260 مجموعه از سازمان ها و شرکت های دولتی و غیر دولتی فعال در صنعت تونل سازی و صنایع مرتبط از جمله تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات صنعت تونل سازی به این کنفرانس دعوت شده اند که خوشبختانه شرکت ها و سازمان ها استقبال خوبی از این کنفرانس داشتند.

قریشی با اشاره به انواع تونل های احداث شده در کشور طی سال های گذشته و اخیر بیان کرد: تونل های گوناگونی در کشور اجرا شده که تونل های راه، تونل های انتقال آب، تونل های زیرساخت، تونل های فاضلاب و نیروگاه و ... از آن جمله به شمار می رود. وزارت خانه های راه و شهرسازی، نیرو، شهرداری ها ، شرکت های مترو و شرکت های خصوصی به عنوان کارفرما یا پیمانکار در این صنعت حضور دارند و فعالیت می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چهاردهمین کنفرانس تونل ایران، تبیین کننده دستاوردهای تونل سازان و صنایع مرتبط با این صنعت و محلی برای تبادل دانش بین متخصصان و کارشناسان این حوزه است و امیدواریم برگزاری این رویداد سطح دانش فنی و توانمندی شرکت های ایرانی فعال در صنعت تونل را به نمایش گذاشته و موجب ارتقاء این صنعت در ابعاد فنی، تجربی و تخصصی شود.

 به گفته قریشی، در چهاردهمین کنفرانس تونل ایران شاهد سخنرانی وزیر نیرو، شهردار تهران و کارشناسان بین المللی این صنعت نظیر دکتر جمال رستمی عضو هیات مدیره انجمن بین المللی تونل خواهیم بود.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.