| کد خبر: 256254 |

تعمیر موتور ۶ هواپیمای ایرباس طی یک‌ ماه اخیر در کشور

مدیرعامل ایران ایر با اشاره به این که بار مجاز حجاج ۳۰ کیلوگرم است و ممکن است تا ۴۰ کیلوگرم قابل اغماض باشد، گفت: طی یکماه اخیر موتور ۶ فروند ایرباس پیاده و تعمیر شده است.

تین نیوز

مدیرعامل ایران ایر با اشاره به این که بار مجاز حجاج ۳۰ کیلوگرم است و ممکن است تا ۴۰ کیلوگرم قابل اغماض باشد، گفت: طی یکماه اخیر موتور ۶ فروند ایرباس پیاده و تعمیر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  شمس الدین فرزادی پور در نشست خبری سفرهای حج سال 1402 اظهار کرد: فلسفه وجودی حج به وحدت و یکپارچگی امت اسلام برمی گردد، امروز این جمع در جلسات متعدد همه موارد و مسائل حج 1402 را مرور کرده اند.

وی با اشاره به ارائه خدمات شایسته و بایسته به مردم عزیز، افزود: این تاکید مقام عالی وزارت راه بوده و موضوعی درباره حج وجود نداشت که طی ماه های اخیر مرور نشده باشد.

وی تصریح کرد: همه جلسات مرتبط با حج با تمام اعضای درگیر برگزار شده و در نهایت برنامه حج برای سال جاری مشخص شد.

مدیرعامل ایران با اعلام  این که در عملیات حج امسال 87550 نفر طی 774 پرواز رفت و برگشت ( 1548 سورتی پرواز) به سرزمین وحی اعزام می شوند، گفت: شروع عملیات رفت به صورت رسمی از 31 اردیبهشت با اعزام کاروان های پیش قراول آغاز می شود و سوم خرداد اولین کاروان عازم سرزمین وحی خواهد شد.

فرزادی پور با اعلام این که  شروع عملیات برگشت 13 تیرماه و پایان عملیات برگشت سوم مرداد است، تصریح کرد: اعزام زائران خانه خدا  از 21 ایستگاه (فرودگاه) انجام می شود.

وی همچنین درباره بار همراه زائران خانه خدا، گفت: حجم بار زائران 30 کیلوگرم است و ممکن است تا 40 کیلوگرم قابل اغماض باشد.

وی با یادآوری این که از 3 ماه قبل درگیر عملیات حج هستیم تا بتوانیم هواپیماهایی که برای عملیات حج را آماده کنند، اضافه کرد: سال گذشته عملا فرصتی برای تعمیرات هواپیما نداشتیم چون بعد از حج، اریعین، عتبات و جام جهانی و پس از آن سفرهای نوروزی را داشتیم.

وی گفت: با توجه به این مسئله در یک مقطع زمانی یک ماه 6 فروند موتور هواپیماهای ایرباس 600-300 پیاده و تعمیرات آن انجام و مجددا روی هواپیما نصب شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.