| کد خبر: 256124 |

راه و شهرسازی اردبیل ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارد

حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار هستیم ولی خدمت رسانی به مردم برای تسریع در اجرای پروژه های راهسازی بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است.

تین نیوز

حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار هستیم ولی خدمت رسانی به مردم برای تسریع در اجرای پروژه های راهسازی بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، محبوب حیدری  اظهار داشت: با ۹۵ میلیارد تومان بدهی به پیمانکار این کار هم اکنون با سرعت در حال انجام است و با توجه به اینکه محور کلور -درام در حال اجراست به دنبال تکمیل محور گردشگری سرعین - آلوارس و کریق - آرموداق هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار هستیم ولی خدمت رسانی به مردم برای تسریع در اجرای پروژه های راهسازی بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و امید می رود با تخصیص اعتبارات مناسب روند توسعه بزرگراه ها با شتاب ادامه یابد.

حیدری تصریح کرد: حفاری تونل دوم حیران با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اتمام است که در سال آینده با انتخاب پیمانکار جدید و راه اندازی مسیر دو طرف تونل آغاز می شود و درصدد هستیم با تامین ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار شاهد عبور خودروها از این مسیر باشیم.

وی با اشاره به اینکه محور بزرگراهی نیر – سراب و کمربندی نیر در حال حاضر در مرحله اجرایی است گفت: با پیگیری های مستمر مسئولان به دنبال جذب اعتبارات برای رسیدن به روند اجرایی مناسب هستیم که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده و امید می رود تلاش های انجام یافته در این زمینه مثمرثمر واقع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: امسال ۵۸۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه در نظر گرفته که از ردیف های ملی ۲۸۰ میلیارد تومان و از محل تهاتر نفت ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • منصور 0 0

    بدهی بنیاد مسکن هم فراموش نشود مشاوران پیمانکاران هم خانواده وکاربرد کارگر دارند