| کد خبر: 256048 |

نوسازی و بهسازی اتوبوس ها اساسی ترین نیاز شهر مجلسی است

نوسازی و بهسازی اتوبوس ها اساسی ترین نیاز شهر مجلسی است

تین نیوز

عضو شورای اسلامی شهر جدید مجلسی با اشاره به اینکه شهروندان این شهر در حال حاضر از اتوبوس های فرسوده استفاده می کنند، گفت: حمل ونقل عمومی و اتوبوسرانی شهر جدید مجلسی وضعیت نامناسبی دارد و نوسازی و بهسازی اتوبوس ها اساسی ترین نیاز شهر در این مقطع زمانی است.

 

به گزارش تین نیوز، اعظم یلمه در گفت وگو با ایمنا اظهار کرد: بیشتر شهروندان ساکن در شهر جدید مجلسی از توان مالی بالا برخوردار نیستند و امکان استفاده از خودروی شخصی را ندارند و بیشتر مواقع از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده می کنند، در حالی که وضعیت حمل ونقل عمومی و اتوبوسرانی در این شهر نامناسب است.

وی افزود: نیازهای فراوانی در این شهر وجود دارد اما نوسازی و بهسازی اتوبوس ها اساسی ترین نیاز شهر مجلسی در این مقطع زمانی است.

عضو شورای اسلامی شهر جدید مجلسی تصریح کرد: پیگیری های لازم برای رفع این مشکل از طریق نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز در حال انجام است اما تاکنون نتیجه مطلوبی را در پی نداشته است.

به گزارش ایمنا، شهر جدید مجلسی در ۷۰ کیلومتری اصفهان و از توابع شهرستان مبارکه است؛ جمعیت ساکن در این شهر بیش از ۱۰ هزار نفر است که پیش بینی نهایی جمعیت برای افق طرح در سال ۱۴۰۴، حدود ۱۴۰ هزار نفر است که مکان یابی شهر جدید مجلسی بر اساس استقرار ۵۰۰ هزار نفر انجام شده بود اما با برنامه ریزی به موقع و اصلاح برنامه، حدود ۱۴۰ هزار نفر برای این شهر در سال ۱۴۰۴ پیش بینی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.