ایرلاین ها مقصر کمبود و گرانی بلیت هواپیما نیستند
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: ایرلاین ها مقصر کمبود و گرانی بلیت هواپیما نیستند و سازمان هواپیمایی هم با متخلفین برخورد می کند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: ایرلاین ها مقصر کمبود و گرانی بلیت هواپیما نیستند و سازمان هواپیمایی هم با متخلفین برخورد می کند.
به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، جعفر یارزلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی پس از انتشار گزارش کمبود بلیت هواپیما گفت: درحال حاضر ۱۰۵۰ پرواز صورت می گیرد و نمی توان گفت ایرلاین ها از عمد پروازها را زمین گیر کرده اند حتی روز گذشته خلبان هواپیمای تابان به دلیل اضافه باری که داشت بین مسافر و ساک مسافرین تصمیم گرفت تا ساک مسافران را با یک روز تأخیر به تهران بیاورد اما مسافر را پیاده نکند این نشان می دهد که پروازها پر است و جای خالی وجود ندارد.
وی در ادامه بیان کرد: کاپیتان محمدی بخش طی نامه ای به سازمان تعزیرات خواستار جلوگیری از گران فروشی برخی از سایت ها و ایرلاین را ارسال کرده است از سوی دیگر سازمان هواپیمایی کشور با متخلفین شوخی ندارد و لغو امتیاز در انتظار متخلفین است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی در پایان درخصوص گرانی بلیت در فرودگاه ها گفت: ما منکر فروش بلیت از سوی دلالان در فرودگاه نیستیم برخی ها بلیت می خرند و چند برابر قیمت به مردم می فروشند حتی برخی از سایت های فروش بلیت مجوز ندارد و بلیت را گران تر به مردم می فروشند اینها مقصر ایرلاین ها نیستند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.