| کد خبر: 255746 |

برنامه توسعه حمل ونقل هوایی در مرحله دوم طرح جامع حمل ونقل

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از تدوین برنامه توسعه حمل ونقل هوایی به عنوان یکی از خروجی های فاز دوم طرح جامع حمل ونقل کشور خبر داد.

تین نیوز

شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به طراحی شبکه بهینه هر شیوه توسط نهادهای تابعه مربوطه خود در مجموعه وزارت راه و شهرسازی در قالب فاز دوم طرح جامع حمل ونقل کشور، اظهار کرد: فاز دوم طراحی شبکه بهینه هوایی کشور و نیازمندی های آتی آن در مرحله نهایی قرار دارد.

وی افزود: فاز دوم طراحی شبکه بهینه هوایی کشور با مشارکت سازمان هواپیمایی کشور و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام شده و نتایج نهایی طرح هم اکنون حاصل شده و در مرحله تصویب در مراجع ذیربط در این خصوص است.

به گزارش تین نیوز به نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، افندی زاده خاطر نشان کرد: در ادامه در فاز سوم و نهایی، معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی مسئولیت تجمیع، تلفیق و یکپارچه سازی شبکه بهینه کلیه شیوه ها و تدوین سند راهبردی حمل و نقل کشور را در قالب طرح جامع بر مبنای افق ۱۴۱۴ مبتنی بر اسناد بالادستی بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به وسعت کشور، فاصله مراکز مهم جمعیتی و اقتصادی از یکدیگر و تنوع اهداف سفر به ویژه سفرهای زیارتی از جمله سفرهای حج، عتبات عالیات و مشهد مقدس، حمل ونقل هوایی به عنوان یکی از شیوه های مهم و مورد اقبال کاربران به شمار می آید.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: تدوین برنامه توسعه این شیوه در زمینه زیرساخت ها شامل احداث فرودگاه های جدید، توسعه فرودگاه های موجود و پیش بینی تعداد ناوگان مورد نیاز متناسب با تقاضای آتی باری و مسافری داخلی و بین المللی در سال ۱۴۱۴ از جمله خروجی های طراحی شبکه بهینه هوایی کشور است که امید می رود به تصمیم گیری مدیران دست اندرکار مجموعه های ذینفع کمک شایانی کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.