| کد خبر: 255454 |

هفته آینده، زمان اعلام نوبت ویرایش کنندگان نوع خودروها

نوبت تحویل خودروها برای متقاضیانی که در مدت تعیین شده ( ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه) نوع خودروی خود را تغییر دادند، اواسط هفته آینده خواهد بود.

تین نیوز

 سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با پایان یافتن مهلت شش روزه برای تغییر نوع خودرو، اواسط هفته آینده، زمان نوبت تحویل متقاضیانی که اولویت دریافت خودروی آن ها به سال ۱۴۰۳ افتاده بود، مشخص و اعلام خواهد شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهلت شش روزه برای تغییر اولویت های خودرویی ١٠ اردیبهشت ماه به پایان رسید؛ بدین ترتیب مشتریانی که نوبت دریافت خودروهای آن ها به سال آینده افتاده بود، توانستند نوع خودروی انتخابی را با اولویت بندی با پنج مدل دیگر (کم تقاضاتر) عرضه شده تغییر دهند تا در سال ۱۴۰۲ خودرو را تحویل بگیرند.

براین اساس طی این مدت متقاضیانی که تمایل به تغییر نوع خودرو به جهت دریافت در سال جاری داشتند، با مراجعه به پروفایل خود در سامانه تخصیص یکپارچه خودروها، نسبت به تغییر نوع خودروی انتخابی اقدام کرده اند.

طبق آنچه که گفته شده بود پس از پایان مهلت تغییر نوع خودروی انتخابی، چند روزی سایت سامانه بسته خواهد بود تا بر اساس اولویت اول افراد، پالایش صورت گیرد و در نهایت ترتیب (اولویت) دریافت خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص شود.

طبق اعلام امید قالیباف، نوبت تحویل خودروها برای متقاضیانی که در مدت تعیین شده ( ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه) نوع خودروی خود را تغییر دادند، اواسط هفته آینده خواهد بود.

گفتنی است که اگر متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکرده باشد، همچنان همان انتخاب اولویت سال ۱۴۰۳ برای او ملاک خواهد بود و براساس آن خودروی خود را در سال آینده دریافت خواهد کرد.

همچنین شایان ذکر است که طی مدت ویرایش نوع خودروها، گزینه انصراف غیر فعال شده بود تا مشکلی از این حیث پیش نیاید، اما پس از پایان یافتن مهلت گزینه انصراف مجدد فعال شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.