| کد خبر: 255440 |

جاده روستاهای لردگان نامناسب است

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال وبختیاری گفت: جاده دسترسی به بیشتر روستاهای شهرستان لردگان به ویژه سه بخش رودشت، منج و فلارد نامناسب است.

تین نیوز

عطاالله حسین پورآقایی در جلسه با مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری ضمن تقدیر از اقدامات این اداره کل در بهسازی راه های استان، اظهار کرد: با توجه به شرایط نامساعد جاده دسترسی به بیشتر روستاهای شهرستان لردگان به ویژه سه بخش رودشت، منج و فلارد، همچنین جاده های دسترسی این بخش ها به شهر لردگان که دارای آسفالت بی کیفیت است، انتظار داریم بازسازی این مسیرها به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حسین پورآقایی افزود: جاده دسترسی به سد خرسان وضعیت مناسبی ندارد، لذا ضروری است همکاری ویژه ای جهت تعریض و بازسازی آن صورت گیرد و شورای اسلامی منطقه نیز قول مساعد جهت زیرسازی محور را می دهد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: اکثر خودروهایی که در پایانه های مسافربری کار می کند، فرسوده است که به منظور حفظ جان مردم باید نسبت به به روزرسانی و تعویض آن ها اقدام لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه کیفیت آسفالت های قدیمی نسبت به آسفالت های جدید بسیار بهتر است، اظهار کرد: میزان نظارت ها بر کیفیت آسفالت جاده ها و راه های مواصلاتی استان باید افزایش پیدا کند.

حسین پورآقایی تصریح کرد: دسترسی به برخی شهرها و روستاها در شهرستان لردگان با طناب و جره صورت می گیرد که انتظار داریم در بخش های پشت کوه رودشت این موضوع رسیدگی شود تا موجب ترک تحصیل دانش آموزان نشود.

وی تاکید کرد: در بیشتر جاده های برون شهری ریزش سنگ و گل در جاده ها در فصل زمستان بسیار اتفاق می افتد که موجی مسدود شدن جاده ها می شود، لذا باید این موضوع به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال وبختیاری با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراها افزود: اگر ارتباط بین مسئولان با شوراها سست شود، مردم با مشکل مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: انتظار می رود در مواقع حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان ها، مراتب به شوراها اطلاع رسانی شود تا اعضا برای پیگیری مطالبات مردمی حضور داشته باشند.

حسین پورآقایی گفت: ضروری است برخی مشکلات شهرستان ها که از اهمیت بالایی برخوردار است رسانه ای شود تا در دستور کار قرار گیرد و با مشاهده وضعیت مردم به خصوص روستاییان، دل برخی از مسئولان به درد آید و بیشتر توجه کنند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان ها برای اشتغال زایی اضافه کرد: شهرستان لردگان ظرفیت کشاورزی دارد و باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد و کشاورزی در آن به روش های نوین انجام شود تا ضمن ایجاد اشتغال، درآمدها نیز افزایش پیدا کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.