| کد خبر: 255368 |

با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال محقق می شود؛

◄ بهسازی آسفالت حفاظتی محور دیهوک- راور

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک گفت: عملیات روکش آسفالت حفاظتی در محور دیهوک - راور با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

تین نیوز

بیرجند- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک از اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی در محور دیهوک - راور به طول ۲۳ کیلومتر و با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، احمد آخوندی با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی در محور دیهوک - راور به طول ۲۳ کیلومتر گفت: هزینه اجرای این پروژه حدود ۱۲۰ میلیارد ریال و هزینه طرح روکش حفاظتی آسفالت از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک با بیان اینکه اجرای روکش آسفالت حفاظتی از سرعت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: این نوع آسفالت یک نوع عملیات ترمیمی بوده که فرسودگی و خرابی رویه را در هر دوره به طور متوسط بین دو تا سه سال به تأخیر می‌اندازد و باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

آخوندی افزود: در همین راستا، از کیلومتر ۱۱۰ تا ۱۴۰ محور دیهوک راور که از جمله محورهای پرتردد و ترانزیتی استان بوده نقاطی را که بیشترین فرسودگی رویه آسفالتی را داشته‌اند به صورت مقطعی و با استفاده از شیوه‌های نوین در نگهداری بهینه آسفالت حفاظتی چیپ سیل انجام شده است.

وی بیان کرد: دیهوک به عنوان وسیع‌ترین بخش کشور، دارای بیش از ۸۰۰ کیلومتر راه بوده که بیش از ۶۵۰ کیلومتر آن را محورهای اصلی، فرعی، بزرگراه و راه‌های روستایی آسفالته تشکیل می‌دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.