| کد خبر: 255319 |

آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان پلیس راه سیراف عسلویه

عملیات اجرایی پلیس راه شهرستان سیراف عسلویه با حضور نماینده شهرستان های کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس، فرمانداران کنگان، جم، رئیس پلیس راه استان و جمعی از مقامات محلی آغاز شد.

تین نیوز

عملیات اجرایی پلیس راه شهرستان سیراف عسلویه با حضور نماینده شهرستان های کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس، فرمانداران کنگان، جم، رئیس پلیس راه استان و جمعی از مقامات محلی آغاز شد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در این آئین گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰۸۰ مترمربع و اعتباری بیش از ۱۷۹ میلیارد ریال با برآورد ساخت ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

عبدالکریم اخترشناس افزود: با توجه به حجم گسترده ترددها در قطب انرژی کشور و قرارگیری این محور در کریدور جنوب کشور، احداث پلیس راه سیراف- عسلویه برای نظم بخشی و ارتقای ایمنی کاربران جاده ای در دستور کار قرار گرفت و امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گفته وی، بازسازی اساسی پاسگاه پلیس راه گناوه و بهسازی سایر پاسگاه های پلیس راه استان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

اخترشناس یادآور شد: ۵ پاسگاه و قرارگاه پلیس راه در استان بوشهر بر ترافیک و حمل و نقل جاده ای نظارت می کنند که مطابق قانون، کار احداث و نگهداری ساختمان ها و بناهای مورد استفاده پلیس راه و تامین تجهیزات مورد نیاز بر عهده ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گذارده شده است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.