| کد خبر: 255264 |

مافیای پشت پرده صنعت خودروسازی را افشا کنید

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با طرح این پرسش که از مابه تفاوت قیمتی خودرو چه کسانی سود می برند، خواستار گزارش دهی وزیر صمت از مافیای پشت سر صنایع خودروسازی به مردم شد

تین نیوز

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران با طرح این موضوع که بین بهای تمام شده خودرو و نرخ مصوب صنایع، اختلاف چند صد میلیونی وجود دارد، گفت: وزیر صمت باید باند مافیای پشت سر صنایع خودروسازی را افشا و به مردم گزارش کند.

 

به گزارش تین نیوز، علی بابایی کارنامی در گفت وگو با ایسنا از مطرح شدن بحث افزایش غیرمدبرانه قیمت خودرو در کشور یاد و اظهار کرد: در این زمینه دولت و وزیر صمت زیر سوال قرار دارند و باید به محضر مردم ایران توضیح دهند، چطور می شود یک خودرو که قیمت تمام شده آن از ۲۳۰ تا ۲۴۰ متجاوز نیست، بیش از ۶۰۰ میلیون قیمت گذاری می شود؟

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با طرح این پرسش که از این مابه تفاوت قیمتی چه کسانی سود می برند، خواستار گزارش دهی وزیر صمت از مافیای پشت سر صنایع خودروسازی به مردم شد و گفت: نمی شود مردم را فریب داد، مردم ایران عاقل هستند و می فهمند در این کشور چه خبر است.

بابایی با تاکید بر اینکه مجلس در این زمینه پای حرف خود ایستاده و منتظر پاسخگویی دولت است، خاطرنشان کرد: بارها و بارها از وزیر صمت و خودروسازان خواستیم به همان پیشنهاد خودروسازان مبنی بر محاسبه قیمت گذاری بر اساس بهای تمام شده، عمل کنند و بر اساس همین مصوبه به مردم خودرو اعطا کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس تصریح کرد: کسانی باید در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند که تاکنون خودرو نگرفته و نداشته اند و باقی کسانی که قصد سودبردن از معاملات و سفته بازی از طریق خودرو دارند منتفع نشوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.