| کد خبر: 255006 |

5 سازه دریایی در بنادر غرب هرمزگان ساخته می شود

مجوز تاسیس، ساخت و بهره‌برداری از پنج سازه دریایی در بنادر غرب هرمزگان صادر شد.

تین نیوز

مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: مجوز تاسیس، ساخت و بهره‌برداری پنج سازه دریایی در بنادر غرب استان هرمزگان صادر شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در تشریح صدور مجوز تاسیس، ساخت و بهره برداری از سازه‌های دریایی در بنادر غرب اظهارکرد: طی سال گذشته  مجوز تاسیس، ساخت و بهره‌برداری پنج سازه دریایی از سوی سازمان بنادر ودریا نوردی صادر شد . 

وی مجوز بهره‌برداری خط لوله گازی کیش-گرزه، تمدید مجوز تاسیس و ساخت فاز یک و صدور مجوز بهره‌برداری اسکله‌های ۷ و ۸ صنایع انرژی بر پارسیان، تمدید مجوز تاسیس و ساخت طرح توسعه کوهین دریا و تمدید مجوز بهره‌برداری بندر آفتاب را از دیگر مجوزهای صادر شده در غرب هرمزگان اعلام کرد. 

به گفته سالاری؛ در سال ۱۴۰۱ بازرسی دوره ای از ۴۵ سازه دریایی دارای مجوز از سازمان بنادر نیز توسط بازرسان سواحل و بنادر غرب هرمزگان به منظور تطابق با دستورالعمل ها و الزامات انجام شد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان افزود: متقاضیان دریافت مجوز تاسیس، ساخت و بهره‌برداری از سازه‌های دریایی برای اطلاع از فرآیند صدور مجوزهای یادشده می توانند به سایت SM.PMO.IR  مراجعه کنند. 

سالاری بابیان اینکه متقاضیان بخش خصوصی با مراجعه به سایت MOJAVEZ.IR  می توانند نسبت به ثبت درخواست‌های خود اقدام نمایند افزود : درگاه واحد خدمات الکترونیک سازمان بنادر و دریانوردی به آدرس SP.PMO.IR  نیز پل ارتباطی بمنظور ثبت درخواستهای مربوط به دستگاههای دولتی است.

گفتنی است؛ بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان نظارت بر بیش از ۳۷۰ کیلومتر نوار ساحلی و ۴۵ سازه دریایی واقع در این منطقه را برعهده دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.