| کد خبر: 254920 |

نازک کاری خط 2 متروی اصفهان به طوقچی رسید

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه از آغاز نازک کاری ایستگاه های خط 2 مترو حدفاصل دارک تا طوقچی خبرداد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه از آغاز نازک کاری ایستگاه های خط 2 مترو اصفهان حدفاصل دارک تا طوقچی خبرداد و گفت:  عملیات نازک کاری چند ایستگاه جبهه شمالی خط دو متروی این کلان شهر حدفاصل دارک تا طوقچی به زودی آغاز خواهد شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدمحسن واعظی فر با اعلام این خبر گفت: به زودی چند ایستگاه جبهه شمالی خط دو، حدفاصل دارک تا طوقچی برای نازک کاری آماده تحویل به پیمانکار خواهد شد.

واعظی فر با بیان اینکه در حال حاضر دستگاه تی بی ام از سمت جبهه غربی در ایستگاه خلجا قرار دارد و تا چند هفته آینده به سمت ایستگاه امام حسین (ع) حرکت می کند، افزود: از طرف شمال نیز دستگاه تی بی ام در حال حفاری است و به زودی یکی از این دستگاه ها وارد ایستگاه شاهد می شود و دیگری تا چند ماه آینده به ایستگاه طوقچی ورود خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه تصریح کرد: در حال حاضر ایستگاه های امام علی (ع)، ابن سینا و نقش جهان یا حافظ در حال احداث و فعالیت در این ایستگاه ها طبق برنامه در حال پیشروی است.

او خاطر نشان کرد: خط دو مترو از ایستگاه دارک واقع در شهرک امام حسین (ع) در شمال شرقی اصفهان و انتهای خیابان زینبیه آغاز می شود و با طی حدود ۲۴.۷ کیلومتر و گذر از خیابان های آیت الله غفاری، زینبیه، لاله، میدان قدس، خیابان هاتف، میدان امام علی (ع)، خیابان های نشاط، فلسطین و باغ گلدسته به میدان امام حسین(ع) می رسد.

واعظی فر با اشاره به اینکه ایستگاه امام حسین (ع) تنها ایستگاه تقاطعی خط یک و دو است، گفت: خط دو با عبور از آن به سمت غرب حرکت می کند و با گذر از خیابان آیت الله طالقانی و بزرگراه شهید خرازی، با طی کردن خیابان آیت الله اشرفی اصفهانی (کهندژ) به میدان شهدای خمینی شهر می رسد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه ادامه داد: خط دو متروی اصفهان ۲۳ ایستگاه دارد که ۱۶ ایستگاه آن از دارک تا شهید حجازی (کهندژ) در حال اجرا است.

او با بیان اینکه در صورت تأمین منابع مالی مورد نیاز می توانیم سرعت اجرای عملیات احداث خط دو را افزایش دهیم، تأکید کرد: کمبود منابع مالی، جابه جایی تأسیسات، دریافت مجوز از میراث فرهنگی، دریافت مجوزهای ترافیکی و تملک محل های مورد نیاز پروژه از دلایل زمان بر شدن اجرای پروژه خط دو متروی اصفهان است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • هادی 0 0

    نجات و کمک دهید

  • هادی 0 0

    مسئولان و بانوان مخالف نباشند.موافق باشند.

  • هادی 0 0

    بانوان موافق مسئول باشند.