| کد خبر: 254517 |

محدودیت های ترافیکی در محورچالوس و آزادراه تهران شمال اجرا می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: محدودیت های ترافیکی در محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال اجرایی می شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: محدودیت های ترافیکی در محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال اجرایی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی زندی فر با اشاره به محدودیت های ترافیکی ایام نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در محور کرج - چالوس و آزادراه تهران شمال اجرایی می شود.

وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ های ۱۶ و ۱۷ فروردین ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز تصریح کرد: در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۱۸ فروردین از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

زندی فر اظهار کرد: در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.