| کد خبر: 254514 |

جزئیات تعلیق پروازهای بین المللی آتا از ۱۵ فروردین؛

آتا موظف به انجام تعهدات قبلی خود است

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: پروازهای بین المللی آتا از 15 فروردین امسال تا زمان رفع دغدغه های تخصصی سازمان هواپیمایی کشوری، تعلیق شده اما این شرکت موظف به انجام تعهدات قبلی خود در پروازهای بین المللی فروخته شده، است.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: پروازهای بین المللی آتا از 15 فروردین امسال تا زمان رفع دغدغه های تخصصی سازمان هواپیمایی کشوری، تعلیق شده اما این شرکت موظف به انجام تعهدات قبلی خود در پروازهای بین المللی فروخته شده، است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، جعفر یازرلو اظهار داشت: طبق تصمیم سازمان هواپیمایی کشوری پروازهای بین المللی شرکت هواپیمایی آتا از ۱۵ فروردین امسال تعلیق شده است، البته این شرکت هواپیمایی تعهداتی بابت پروازهای بین المللی به مسافرانی که بلیت را از قبل له آنها فروخته است، دارد که تا هجدهم فروردین ماه خواهد بود اما مجوز جدید پرواز بین المللی برای آتا فعلا صادر نمی شود و پروازهای خارجی این شرکت تا زمان رفع دغدغه های تخصصی سازمان هواپیمایی تعلیق است.

وی تاکید کرد: این موضوع ارتباطی به پرواز های داخلی آتا ندارد اما در حوزه پروازهای بین المللی، از آن منظر که از سال گذشته بلیت از سوی این شرکت به مسافران فروخته شده است و باید تعهدات خود را انجام دهد تا ۱۸ فروردین ماه این پروازهای بین المللی شرکت انجام می شود و از نظر سازمان منعی در اینباره وجود ندارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: تیمی متشکل از کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری و مسئولان شرکت هواپیمایی آتا برای رفع دغدغه های تخصصی سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل شده است و پس از رفع دغدغه های تخصصی سازمان، در موضوع مجوزهای پروازهای بین المللی آتا مجدداً تصمیم گیری می شود.

وی تاکید کرد: آتا موظف به نظم پروازی بیشتر و رعایت حقوق مسافر است و شرکت باید تعهدات خود را در برقراری نظم پروازی و کسب رضایت مسافر انجام دهد.

یازرلو اضافه کرد: قطعاً پس از رفع دغدغه های تخصصی سازمان هواپیمایی کشوری، در آینده نسبت به رفع تعلیق پروازهای بین المللی آتا از سوی سازمان اقدام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.