| کد خبر: 254455 |

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران؛

تاثیر داده کاوی اطلاعات مراکز معاینه فنی خودرو در بهبود کیفیت خودروها

سید جعفر تشکری هاشمی به استفاده از تکنولوژی و فناوری جدید در مراکز معاینه فنی شهر تهران با رویکرد ارائه خدمات بهتر به شهروندان تاکید کرد.

تین نیوز

سید جعفر تشکری هاشمی به استفاده از تکنولوژی و فناوری جدید در مراکز معاینه فنی شهر تهران با رویکرد ارائه خدمات بهتر به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران ، در روز دوشنبه 14 فروردین ماه رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران سید جعفر تشکری هاشمی به همراه مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران شادی مالکی و جمعی از مشاورین و مدیران از فعالیت مرکز معاینه فنی بیهقی بازدید کردند .
در این بازدید تشکری هاشمی ضمن قدردانی از تلاش مجموعه برای استفاده از ظرفیت کارکنان با تجربه و دارای سابقه تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی در جهت تسهیل در ارائه خدمات و بحث مدیریت صف در مجموعه انجام شده و با این رویکرد و نگاه سازمانی مشتری مدارانه فرصت خوبی ایجاد گردیده که کارهای جدیدی در بحث پیاده سازی فناوری و تکنولوژی های نوین و ایجاد امکانات ویژه برای مراجعین در هنگام حضور در مراکز ایجاد شود .ایجاد فضایی که مشتریان بتوانند تمام فرآیند آزمون خودرو را ناظر بوده و با اطمینان خاطر از خدمات مراکز بهره مند گردند .
ایشان ضمن تاکید برداشتن فضاهای مناسب در مراکز و ظرفیت لازم برای راه اندازی خدمات جدید افزود: بایستی از کلیه فضاهای موجود در مراکز معاینه فنی شهر تهران با رویکرد ارائه خدمات شایسته به شهروندان و توسعه کسب و کارهای جدید استفاده گردد.
تشکری هاشمی ضمن اشاره به مراجعه 1.7میلیون دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران در سال 1401 و تجمیع اطلاعات آزمون این خودروها گفت: بدون تردید داده کاوی این اطلاعات بسیار ارزشمند بوده و می تواند درشناسایی نواقص فنی خودروها و بهبود کیفیت آن کمک شایانی به تصمیم سازان در این حوزه بنماید.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت های قانونی برای ارتقای سطح کیفی خدمات و اثر بخشی بیشتر معاینه فنی تاکید کرد: بدون تردید استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه توسعه و راهبری مراکز معاینه فنی با نظارت و حمایت ستاد معاینه فنی می تواند در ارتقا کیفی و کمی خدمات معاینه فنی موثر باشد.
تشکری هاشمی با اشاره به اهمیت نقش کارکنان در ایجاد خلاقیت و نوآوری در سازمان افزود: ایجاد انگیزش ، تکریم و اجازه ظهور خلاقیت کارکنان در سازمان بدون تردید می تواند در ارتقاء و جایگاه یک سازمان خدمت رسان موثر باشد. رویکرد مجموعه ها باید به نحوی تدبیر گردد که منافع کارکنان و یک سازمان در یک راستا قرار داشته باشد.
در ادامه مالکی مدیر عامل ستاد معاینه فنی در خصوص نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی ، افزایش ساعت کاری و ظرفیت مراکز معاینه فنی ، مجموعه اقدامات برجسته در دوماه اخیر نظیر همکاری در راه اندازی کمیته معاینه فنی کلانشهرهای کشور با هدف پیگیری و هم افزایی با سایر کلانشهرها برای حل مشکلات موضوعات صنفی ، ایجاد نظام پیشنهادات برای کارکنان و راه اندازی تعمیرگاه ویژه بانوان و برنامه های ستاد معاینه فنی در سال 1402 در راستای ماموریت سازمانی و ارتقاء سطح کیفی توضیحاتی ارائه داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.