| کد خبر: 254204 |

توسعه و بهسازی سطوح پروازی فرودگاه سیرجان تسریع می‌شود

عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید نوروزی از فرودگاه‌های استان کرمان، ضمن بازدید میدانی از فرودگاه شهدای سیرجان، آخرین وضعیت این فرودگاه را جویا شد و تسریع در توسعه و بهسازی سطوح پروازی فرودگاه سیرجان در دستور کار قرار گرفت.

تین نیوز

عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید نوروزی از فرودگاه های استان کرمان، ضمن بازدید میدانی از فرودگاه شهدای سیرجان،  آخرین وضعیت این فرودگاه را جویا شد و تسریع در توسعه و بهسازی سطوح پروازی فرودگاه سیرجان در دستور کار قرار گرفت.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،علی قاسم زاده عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید نوروزی از فرودگاه های استان کرمان روز دوشنبه هفتم فروردین، ضمن بازدید میدانی از فرودگاه شهدای سیرجان ،  آخرین وضعیت این فرودگاه را جویا شد.

در این سفر، درخصوص تسریع در انجام پروژه توسعه و بهسازی سطوح پروازی این فرودگاه تصمیماتی اتخاذ شد.

تحویل زمین برای احداث و تجهیز کارخانه آسفالت و نیز تعیین مسیرهای دسترسی مصالح به سطوح پروازی، از مصوبه های بازدید عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها از فرودگاه شهدای سیرجان بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ پروژه توسعه و بهسازی سطوح پروازی فرودگاه سیرجان پس از استقرار تجهیزات و راه اندازی کارخانه آسفالت آماده انجام خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.