| کد خبر: 254185 |

ایمن سازی مسیرها موجب کاهش تصادفات و سوانح جاده ای می شود

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام اقدامات ایمن سازی مسیرها از جمله نصب دوربین در آنها موجب کاهش حوادث و تصادفات جاده ای می شود.

تین نیوز

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام اقدامات ایمن سازی مسیرها از جمله نصب دوربین در آنها موجب کاهش حوادث و تصادفات جاده ای می شود.

به گزارش  تین نیوز به نقل از ایرنا، سید البرز حسینی روز چهارشنبه در دیدار با نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای دوتپه ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، افزود: زنجان، استانی گذری است و آمار مخاطرات جاده ای آن در کنار حوادث طبیعی بسیار بالاست.

سید البرز حسینی افزود: همین موضوع موجب تلاش و فعالیت شبانه روزی نجاتگران هلال احمر برای امدادرسانی در حوادث می شود که باید قدردان تلاش ها و زحمات آنها باشیم.

وی با بیان اینکه تصادف های متعددی در جاده های شهرستان خدابنده و استان زنجان رخ می دهد، اظهار داشت: از مسیر ابهر تا خورخوره(بوکان) در مسیر شهرستان بیجار، یکی از حادثه خیزترین مسیرهای استان زنجان به شمار می رود که خوشبختانه برای ساماندهی و اجرا تعیین تکلیف شده است.

این نماینده اضافه کرد: با اقداماتی که در حوزه ایمن سازی و ساماندهی این مسیر انجام خواهد شد سوانح جاده ای تعدیل می شود.

حسینی تاکید کرد: ما قدردان زحمات همه نجاتگران هلال احمر استان زنجان هستیم چرا که علاوه بر حوادث جاده ای در عملیات های برف و کولاک نیز همواره شبانه روزی برای امدادرسانی تلاش می کنند.

گشایش هایی در بیمه تامین اجتماعی و رفاهی نجاتگران زنجان انجام شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه بر اساس برنامه های رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ۶ ماهه دوم سال گذشته، گشایش هایی در بیمه تامین اجتماعی و رفاهی نجاتگران انجام شد.

سید قاسم موسوی اظهار داشت: در زمان حاضر هزینه های رفت و آمد نجاتگران داوطلب همزمان با حقوق کارکنان واریز می شود که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و به سمت سیستم ایده آل حرکت کنیم و به لحاظ سطح علمی - آموزشی و فضاهای ساختمانی نجاتگران را ارتقا دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با تصویب بودجه، خرید آمبولانس در سال جاری در سطح کشور انجام خواهد شد که خرید خودروی نجات در شهرستان خدابنده نیز در دستور کار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.