| کد خبر: 253796 |

بیش از ۲۶۴ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان چهارمحال و بختیاری ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: با آغاز موج اول سفرهای نوروزی آمار تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان به ۲۶۴ هزار و ۶۴۲ مورد رسید.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: با آغاز موج اول سفرهای نوروزی آمار تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان به ۲۶۴ هزار و ۶۴۲ مورد رسید.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۲۶۴ هزار و ۶۴۲ تردد در روزهای ۲۴ تا ۲۶ اسفند در مبادی ورودی و خروجی به ثبت رسیده است، افزود: از این میزان ۱۳۸ هزار و ۸۲۰ مورد مربوط به آمار تردد ورودی به استان چهارمحال و بختیاری است.

وی یادآور شد: در همین مدت ۳ هزار و ۳۰۸ مورد سفر نیز به ثبت رسید و ۲۰ هزار و ۳۱۶ مسافر هم در محورهای استان با ناوگان عمومی جابه جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادای چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه کمیته حمل ونقل و سوخت استان با مدیریت این اداره کل آماده سازی بخش های مختلف به منظور اجرای طرح نوروزی و استقبال از مسافران طرح پویش همراهان سفر ایمن در سه مجتمع خدماتی رفاهی استان به منظور ایمنی و با شعار دو ساعت رانندگی و ربع ساعت استراحت در مجتمع خدماتی رفاهی را در دستور کار دارد، گفت: با توجه به پیش بینی آغاز بارش ها از نیمه دوم اسفند و ادامه آن تا نیمه اول فروردین، تمامی نیروهای راهداری استان به همراه امکانات موجود در این مدت در آماده باش هستند. 

وی تصریح کرد: ۴۲ گروه راهداری چهارمحال و بختیاری با مجموع ۴۵۰ نیروی انسانی در مدت اجرای طرح نوروزی به مسافران و رانندگان خدمت رسانی می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.