| کد خبر: 253704 |

تفاهم ایرلاین ها برای ساماندهی پروازهای نوروزی

طی جلسه ای تفاهم نامه همکاری ساماندهی پروازهای نوروزی بین چهار شرکت هواپیمایی آسمان، کیش ایر، هما و آتا منعقد شد.

تین نیوز

به گفته سخنگوی هما، تفاهم نامه ای بین این شرکت و چهار ایرلاین دیگر منعقد شده تا در صورت بروز مشکل برای هواپیمای یک ایرلاین، شرکت های دیگر بتوانند به مسافران خدمات ارائه دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران گفت: امروز در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اتفاق خوبی افتاد و آن هم این بود که با حضور مدیران عامل شرکت های هواپیمایی آسمان، کیش ایر، قشم ایر و آتا جلسه ای به میزبانی هما در راستای هم افزایی برای خدمات هرچه بهتر به مسافران نوروزی برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به تفاهمی که بین شرکت های حاضر برگزار شد، اگر در یکی از ایستگاه ها، هواپیمای یکی از این شرکت ها دچار مشکلی شود، شرکت هایی که هم پیمان شدند می توانند با حداکثر ظرفیت در آن ایستگاه حاضر شده و به مسافران خدمات ارائه دهند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این تفاهم و هم افزایی در راستای خدمات هرچه بهتر اتفاق افتاده و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی مسافران باشیم و این مرحله از سفرها که پیک سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه خواهد بود، به سلامت و با حداقل تاخیر و حداکثر رضایتمندی برای مسافر انجام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.