| کد خبر: 253621 |

معاون راهداری استان اردبیل خبر داد؛

پایان عملیات ایمن سازی و ریزش برداری در محور اردبیل آستارا

معاون راهداری استان اردبیل گفت:عملیات ایمن سازی و ریزش برداری در محور اردبیل آستارا (گردنه حیران) به اتمام رسیده و تردد در این محورکاملا روان است.

تین نیوز

معاون راهداری استان اردبیل گفت:عملیات ایمن سازی و ریزش برداری در محور اردبیل آستارا (گردنه حیران) به اتمام رسیده و تردد در این محور کاملا روان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل ، آیدین هاشمی در بازدید از این محور با بیان اینکه ساعت ۱۸ عصر دیروز ریزش سنگ در محور اردبیل آستارا اتفاق افتاده بود گفت: از ساعت ۱۹ راهداران پرتلاش بلافاصله با تمام تجهیزات و امکانات در محل مستقر شده وعملیات ریزش برداری را شروع کردند.

وی با اشاره به اینکه راهداران با بکارگیری ۱۲ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری و ۲۰ نفر نیروی انسانی عملیات ریزش برداری و ایمن سازی را انجام دادند تصریح کرد: ۳۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری توسط راهداری شهرستان نمین در ۱ کیلومتر مانده به انتهای حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل انجام شده است.

معاون راهداری استان اردبیل از بازگشایی این مسیر در ساعت ۳ بامداد ۲۳ اسفندماه خبر داد و خاطرنشان شد: بدون هیچگونه خسارت جانی و مالی عملیات ایمن سازی اتمام و تردد بدون هیچ مشکلی در این محور درحال انجام است.

وی حذف پیچ و نقطه پرحادثه در محل ریزش سنگ در محور اردبیل آستارا (گردنه حیران )را توسط راهداران یادآور شد و افزود : در ۴ نقطه از گردنه حیران که بعد از بارش ها امکان ریزش سنگ وجود دارد با پیش بینی راهداران عملیات لق گیری آنها در حال انجام است و سبک سازی و عملیات اصلی بعد از تعطیلات نوروزی انجام خواهد شد.

معاون راهداری استان اردبیل از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.