| کد خبر: 253307 |

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

افزایش خدمات ۴۲ درصدی کارت هوشمند برای تردد ناوگان حمل و نقل هرمزگان

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از افزایش خدمات ۴۲ درصدی کارت هوشمند جهت تردد ناوگان ها در دی ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از افزایش خدمات ۴۲ درصدی کارت هوشمند جهت تردد ناوگان ها در دی ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت در راستای پیگیری رفع مشکلات زیرساختی فناوری اداره، جذب اعتبار برای افزایش تجهیزات به روز امنیت سایبری صورت گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،حمید بابائی رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات این اداره، اهداف مهم سازمانی خود را ایجاد امنیت در شبکه داخلی و ارتباطات رایانه ای در میان مدت و تعمیر و نگهداری سخت افزارها در میان مدت عنوان کرد و از افزایش خدمات ۴۲ درصدی کارت هوشمند جهت تردد ناوگان ها در دی ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته و جذب اعتبار برای افزایش تجهیزات به روز امنیت سایبری خبر داد.

حمید بابایی با تشریح جزییات عملکرد اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات راهداری نسبت به سال گذشته، افزود: «پیگیری و ارائه خدمات کارت هوشمند به تعداد ۱۲۷۳ فقره کارت به مبلغ درآمدی ۶۰۱  میلیون و 600 هزار ریال بوده که ۱۳ درصد نسبت به مشابه سال قبل کاهش داشته است. وی این درآمد کمتر را متأثر از صدور برگ فعالیت ناوگان جدید زیر ۱۰ سال حمل و نقل باری و همچنین کاهش درخواست ارائه خدمت ناوگان مسافری، دانست.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات راهداری اذعان داشت که استعلام پشتیبانی ارتباطات رادیویی و بروز رسانی اطلاعات رادیوها جهت تسهیل امور اداره، به طور مستمر پیگیری شده است و برای بررسی مشکلات و نیازها از نمایندگی سازمان در شهرک حمل و نقل به همراه معاون حمل و نقل و رئیس اداره کالا نیز بازدید مستمر صورت گرفته است.

حمید بابایی در پایان از جذب اعتبار برای خرید یک دستگاه سرور جهت پیاده سازی SOC برای امنیت سایبری اداره به مبلغ ۷۷۲۰ میلیون ریال خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.